ComCom-მა და მედიალაბმა მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი გამოაცხადეს
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბმა, იუნესკოს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში, მედიაწიგნიერების გარშემო არსებული გამოწვევებისა და მათი გადაჭრის ინოვაციური გზების აღმოჩენის, ასევე ციფრული მედიის ინდუსტრიაში არსებული შესაძლებლობების შესახებ ცნობიერების ამაღლების მიზნით, მედიაწიგნიერების გლობალური ჰაკათონი გამოაცხადა. ჰაკათონში მონაწილეობის მისაღებად გუნდებს რეგისტრაციის გავლა 24 ნოემბრის ჩათვლით შეეძლებათ. მედიაწიგნიერების ჰაკათონის წლევანდელი თემებია:...
ComCom-ის მედიააკადემიას ნანიკო ხაზარაძის მასტერკლასი დაემატა
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიის „მასტერკლასს“ ონლაინ ლექციების კიდევ ერთი სერია დაემატა, რომლის ავტორი ტელეწამყვანი ნანიკო ხაზარაძეა. მისი საავტორო ლექციები კი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს მიაღწიოს წარმატებას გასართობ ტელეინდუსტრიაში და გახდეს შემეცნებით-გასართობი გადაცემების წამყვანი. მასტერკლასის ფარგლებში, ნანიკო ხაზარაძე მსმენელს 35 წლიან გამოცდილებაზე დაყრდნობით გაუზიარებს თუ როგორ ტრანსფორმირდა შემეცნებით-გასართობი გადაცემები დროთა განმავლობაში, ასევე, რა...
ComCom-მა „პალიტრანიუსს“ და „ობიექტივს“ პოლიტიკური რეკლამის კანონდარღვევით განთავსებისთვის სამართალდარღვევის...
კომუნიკაციების კომისიამ „პალიტრანიუსი“ და „ობიექტივი“ „საქართველოს საარჩევნო კოდექსის“ დარღვევისთვის სამართალდამრღვევებად სცნო და მათ ადმინისტრაციული სამართალდარღვევათა ოქმი შეუდგინა. ComCom-ის მიერ ჩატარებული მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ „პალიტრანიუსმა“ კანონდარღვევით განათავსა პოლიტიკური გაერთიანებების „ქართული ოცნება - დემოკრატიული საქართველოს“, „გირჩის“, „ევროპელი დემოკრატებისა“ და...
ComCom-მა „ქართული ოცნება - დემოკრატიული საქართველოს“ საჩივარი 11 მაუწყებლის წინააღმდეგ ნაწილობრივ...
კომუნიკაციების კომისიამ ტელეკომპანიების: „მთავარი არხი“, „ფორმულა“, „ტელეკომპანია პირველი“, „ტელეიმედი“, „რუსთავი2“ („მედია ჰოლდინგი“), „სტუდია მაესტრო“, „პოსტვ“, „საზოგადოებრივი მაუწყებელი“, „საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზია და რადიო”, „სილქ მედია“ და „ილიონი“ წინააღმდეგ მოქალაქეთა პოლიტიკური გაერთიანება „ქართული ოცნება - დემოკრატიული...
კახა ბექაური: „როდესაც მედია პოლიტიკურ სუბიექტს არ აძლევს უფლებას განათავსოს წინასაარჩევნო რეკლამა, იქმნება...
კომუნიკაციების კომისიის თავმჯდომარემ, კახა ბექაურმა, წინასაარჩევნო პერიოდში უფასო პოლიტიკური რეკლამის მნიშვნელობაზე ისაუბრა და აღნიშნა, რომ მაუწყებლების მხრიდან, პოლიტიკური სუბიექტისთვის კუთვნილი უფასო პოლიტიკური რეკლამის განუთავსებლობა ქმნის საშიშ და დამაზიანებელ პრეცედენტს როგორც საარჩევნო გარემოსთვის, ისე აღნიშნული სუბიექტისთვის, რაც მას წინასაარჩევნოდ არათანაბარ პირობებში აყენებს. „თუ კონკრეტული პოლიტიკური სუბიექტი მაუწყებლისგან მოთხოვნილი და კუთვნილი უფასო პოლიტიკური რეკლამის...
ComCom-მა „ბი ემ ჯის“ საარჩევნო კოდექსის დარღვევისთვის ოქმი შეუდგინა
კომუნიკაციების კომისიამ საზოგადოებრივი აზრის კვლევის კანონდარღვევით გაშუქების გამო, ტელეკომპანია „ბი ემ ჯის” სამართალდარღვევის ოქმი შეუდგინა. წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ მაუწყებელმა 14 სექტემბერს საზოგადოებრივი აზრის კვლევა კანონდარღვევით გააშუქა. კერძოდ, კვლევის გამოქვეყნებისას ტელეკომპანიის მიერ დაირღვა საქართველოს „საარჩევნო კოდექსი“, რომლის მიხედვითაც არჩევნებთან დაკავშირებული საზოგადოებრივი აზრის გამოკითხვის შედეგების გაშუქებისას...
ComCom-ის წევრმა ITU-ს ციფრული უნარების ფორუმში მიიღო მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ნათია კუკულაძემ, ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის (ITU) მიერ გამართულ „ციფრული უნარების ფორუმში“ მიიღო მონაწილეობა, სადაც ციფრული ტრანსფორმაციისა და ციფრული უნარების უთანასწორობასთან დაკავშირებული მაღალი დონის დიალოგის ფარგლებში, ComCom-ის მიერ ციფრული უნარების განვითარების მიზნით გადადგმულ ნაბიჯებსა და ინიციატივებზე, ასევე მედიაწიგნიერების განვითარების მნიშვნელობასა და აღნიშნულ პროცესში არსებულ გამოწვევებზე ისაუბრა. „სხვა მნიშვნელოვან...
ComCom-მა „პოსტვ“-ში პროდუქტის განთავსების შესახებ კონსულტაცია გამართა
ComCom-ის წევრმა, ივანე მახარაძემ და მედიამომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტის უფროსმა კოტე ქორიძემ ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების დარღვევების აღმოფხვრისა და მომხმარებლის უფლებების დაცვის მიზნით, ტელეკომპანია „პოსტვ“-ში სამუშაო შეხვედრა გამართეს, რომელიც აღნიშნულ საკითხებთან დაკავშირებით ტელევიზიის წარმომადგენლების ცნობიერების ამაღლებას, ასევე, საკანონმდებლო ბაზისა და ComCom-ის მიერ შემუშავებული პროდუქტის განთავსების გაიდლაინების დეტალურ განხილვას...
ComCom-ი მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის “მედიაწიგნიერების ოლიმპიადას” აცხადებს
კომუნიკაციების კომისია სასკოლო საზოგადოებაში მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლებისა და დეზინფორმაციასთან გამკლავების წახალისების მიზნით, UNESCO-ს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში, მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის “მედიაწიგნიერების ოლიმპიადას” აცხადებს. ოლიმპიადაში სკოლის სახელით მონაწილეობა შეეძლებათ I-დან V და VI-დან XII კლასის მოსწავლეებისგან შემდგარ გუნდებს, რომელსაც ერთი მასწავლებელი უხელმძღვანელებს. გუნდებმა ბლოგის, ესსეს, სტატიის,...
მედიაწიგნიერების ოლიმპიადა
კომუნიკაციების კომისია სასკოლო საზოგადოებაში მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლებისა და დეზინფორმაციასთან გამკლავების გზების ძიების წახალისების მიზნით აცხადებს პირველ „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადას“. კონკურსი განკუთვნილია მასწავლებლისა და მოსწავლეებისგან შემდგარი გუნდებისათვის და ორ კატეგორიას (I-V და VI-XII კლასები) მოიცავს. მონაწილეებმა უნდა უპასუხონ შეკითხვას - „როგორ გავუმკლავდეთ დეზინფორმაციას?“ და ნამუშევრები წარმოადგინონ ჩამოთვლილთაგან...