ComCom-ი არაქართულენოვან სკოლებში მედიაწიგნიერების ინტეგრირების მიზნით მასწავლებლებს შეხვდა
კომუნიკაციების კომისიამ არაქართულენოვან სკოლებში მედიაწიგნიერების ინტეგრირების ხელშეწყობის მიზნით, კონსულტანტ მასწავლებლებთან სამუშაო შეხვედრა გამართა, რომლებიც ბოლნისის, ახალციხის, ახალქალაქის, გარდაბნის, წალკისა და მარნეულის არაქართულენოვან სკოლებში მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლებას და საგნის ინტეგრირებას შეუწყობენ ხელს. შეხვედრა მედიაწიგნიერების სწავლების დამხმარე რესურსებისა და პრაქტიკული მეთოდების გაზიარებას ემსახურებოდა. შეხვედრა მისასალმებელი სიტყვით კომუნიკაციების კომისიის...
ComCom-ის მედიალაბში სტარტაპერებისთვის ინვესტიციების მოზიდვის შესახებ ტრენინგი ჩატარდა
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბში, სტარტაპერებისთვის ინვესტორთან მოლაპარაკებების წარმართვის შესახებ ტრენინგი ჩატარდა. შეხვედრას 4S-ის დამფუძნებელი და იურიდიული მიმართულების ხელმძღვანელი, სალომე ჯოჯუა გაუძღვა, რომელმაც მონაწილეებს ინვესტორთან წარმატებული თანამშრომლობის, სამართლებრივი დაცულობისა და ეფექტიანი მოლაპარაკებების შესახებ მრავალწლიანი გამოცდილება გაუზიარა. აღსანიშნავია, რომ სალომე ჯოჯუა არის Edwards Mediation Academy-ის სერტიფიცირებული მედიატორი და საქართველოს მედიაციის ასოციაციის...
ComCom-მა ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად ტელეკომ ბაზრის კომპლექსური კვლევის მეორე ეტაპი დაიწყო
კომუნიკაციების კომისიამ საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზრის კომპლექსური კვლევის მეორე ეტაპი დაიწყო, რომლის ერთ-ერთი მთავარი მიმართულება ფიქსირებულ საცალო ბაზარზე, ბიზნეს კომპანიებისთვის კორპორატიული შეთავაზებების სიღრმისეული შესწავლაა. აღნიშნულთან დაკავშირებით, კომუნიკაციების კომისიაში ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად გაიმართა სამუშაო შეხვედრა, რომელსაც „მაგთიკომის“, „სილქნეტის“, „სელფი მობაილის“, მცირე და საშუალო ოპერატორებისა და MVNO ასოციაციის...
2024 წლის IV კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლებმა სარეკლამო შემოსავლებიდან 24 მილიონი ლარი მიიღეს
2024 წლის IV კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 24 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც 2023 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 32.3%-ით ნაკლებია. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 34.9%-ით ნაკლები იყო და სულ 21.4 მილიონი ლარი შეადგინა. საგულისხმოა, რომ ამ პერიოდში კომერციული სარეკლამო შემოსავლების კლება გარკვეულწილად წინასაარჩევნო პერიოდმა განაპირობა, რადგან ოქტომბრის თვეში მაუწყებლები სარეკლამო დროს ფასიანი...
ComCom-მა წყალტუბოში 300-მდე ადგილობრივი ინტერნეტის გამოყენებაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ ფარგლებში, წყალტუბოში 290 ადგილობრივი ინტერნეტის უსაფრთხოდ გამოყენებასა და ციფრულ წიგნიერებაში გადაამზადა. მუნიციპალიტეტში ამ ეტაპისთვის სულ 18 სემინარია ჩატარებული. ტრენინგები წყალტუბოში მარტამდე აქტიურად გაგრძელდება, რომლის ფარგლებშიც, ბენეფიციარები ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხების შესწავლას შეძლებენ, როგორებიცაა ინტერნეტში სასურველი ინფორმაციის მოძიება, გუგლის აპლიკაციებით სარგებლობა, სოციალური პლატფორმების მიზნობრივად...
ComCom-მა ჩხოროწყუს 250 მოსახლე ინტერნეტის მიზნობრივად გამოყენებაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიის „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამა“ კვლავ აქტიურად გრძელდება ჩხოროწყუს მუნიციპალიტეტში, სადაც ამ ეტაპისთვის ინტერნეტის უსაფრთხოდ გამოყენებასა და ციფრულ წიგნიერებაში 250 ადგილობრივია გადამზადებული. შეხვედრები მიზნად მონაწილეების ციფრული კომპეტენციების ამაღლებას და ისეთი უნარების განვითარებას ისახავს, როგორიც ინტერნეტში სასურველი ინფორმაციის მოძიება, გუგლის აპლიკაციებითა თუ პროგრამებით მიზნობრივად სარგებლობა და სოციალური პლატფორმების ეფექტიანად...
ComCom-მა „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში“ გამარჯვებულ ქუთაისის 45-ე სკოლას მედიალაბორატორია მოუწყო
ComCom-მა მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის გამოცხადებული მედიაწიგნიერების ოლიმპიადის ფარგლებში, უფროსკლასელების კატეგორიაში გამარჯვებულად ქალაქ ქუთაისის N45 საჯარო სკოლა გამოავლინა და თანამედროვე მედიალაბორატორიით, კერძოდ: ინტერაქციული დაფით, ლეპტოპით, მობილურის შტატივით, მიკროფონით და ლედ განათებით დააჯილდოვა. ამასთან, სკოლაში მოეწყო საერთო სივრცე, სადაც ყველა მოსწავლე ტექნიკის გამოყენებას და მაღალხარისხიანი მედიაპროდუქტის შექმნას შეძლებს. მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში საქართველოს...
ComCom-ის მედიალაბმა ციფრული მედიის სტარტაპერებისთვის „იდეადრომი“ ჩაატარა
ComCom-ის მედიალაბმა სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მეცხრედ, წარმატებით ჩაატარა, რომლის ფარგლებშიც, გამარჯვებული 5 სტარტაპ გუნდი გამოავლინა და მათ 5000, 2000 და 1000-1000 ლარის ოდენობის ფულადი ჯილდო გადასცა. კონკურსის მიზანს ციფრული მედიის სფეროში სტარტაპერების აღმოჩენა, მათი პროდუქტების დახვეწა, განვითარება და ბაზარზე ადგილის დამკვიდრების ხელშეწყობა წარმოადგენდა. I ადგილზე გავიდა პროექტი PixelVision, რომელიც მხედველობის პრობლემის მქონე ადამიანებს სპეციალურად მათთვის...
ComCom-მა ჩხოროწყუში 160 ადგილობრივი ინტერნეტის მიზნობრივად გამოყენებაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამის“ ფარგლებში, ჩხოროწყუში 160 ადგილობრივი ინტერნეტის უსაფრთხოდ გამოყენებასა და ციფრულ წიგნიერებაში გადაამზადა. მუნიციპალიტეტში ამ ეტაპისთვის 13 სემინარი ჩატარდა, სადაც ბენეფიციარები სპეციალისტების დახმარებით ინფორმაციის მოძიების, ელ-ფოსტის გამოყენების, გუგლის რუკითა და თარჯიმნით სარგებლობის, ასევე, ადგილმდებარეობის გაზიარებისა და ონლაინ საკომუნიკაციო საშუალებების მიზნობრივად გამოყენების შესახებ დეტალურ ინფორმაციას...
ComCom-ის „მედიასკოლის სტუდიას“ 14 კურსდამთავრებული ჰყავს - რამდენიმე მათგანი უკვე დასაქმდა
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიამ 4 თვიანი ინტენსიური პრაქტიკული კურსის „მედიასკოლის სტუდია“ წარმატებით დასრულებისთვის 14 სტუდენტს სერტიფიკატი გადასცა. კურსის ფარგლებში, სტუდენტებმა პროფესიონალი მენტორების დახმარებით, სპეციალურად მათთვის განკუთვნილ საინფორმაციო სამსახურში შეისწავლეს მედიაპროდუქტების დამოუკიდებლად შექმნა და შეადგინეს მედიაპორტფელი. აღსანიშნავია, რომ მიღებული გამოცდილებისა და მედიასკოლის მიერ გაწეული რეკომენდაციის შედეგად, რამდენიმე კურსდამთავრებულმა სხვადასხვა...