ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ ფარგლებში 60 მოსწავლე მედიაწიგნიერებაში გადაამზადა
ComCom-მა მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში, თბილისის მე-6 და 177-ე საჯარო სკოლების 60 მოსწავლე გადაამზადა. შეხვედრებს კომუნიკაციების კომისიის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, ნინო მაჭავარიანი გაუძღვა, რომელმაც მონაწილეებს „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ კონკურსის წესები და საკონკურსო ნამუშევრების შექმნასთან დაკავშირებული საკითხები გააცნო. სემინარების ფარგლებში, ტრენერმა მოსწავლეებს ასევე BBC...
ComCom-მა რუსთავში 60 მოსწავლე ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში, ქალაქ რუსთავის მეორე საჯარო სკოლაში 60-ზე მეტი მოსწავლე გადაამზადა. სემინარს კომუნიკაციების კომისიის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, თამარ კარბაია უძღვებოდა, რომელმაც მოსწავლეებს კონკურსის პირობები და საკონკურო ნამუშევრების შექმნასთან დაკავშირებული საკითხები გააცნო. შეხვედრის ფარგლებში, ტრენერმა მონაწილეებს BBC Academy-ის მასალების გამოყენებით ყალბი...
სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები, კერძოდ პროდუქტის განთავსების დარღვევები და მისი გავლენა მაყურებელზე
თანამედროვე ეპოქაში, სადაც მედია ადამიანების ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია, კომერციული კომუნიკაციები და რეკლამა განსაკუთრებულ როლს თამაშობენ მომხმარებელთა ქცევის, სურვილებისა და გადაწყვეტილებების ფორმირებაში. ინფორმაციითა და კონკურენციით გაჯერებულ რეალობაში, კომპანიებისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ეფექტური სარეკლამო კომუნიკაცია, რათა მიიპყრონ სამიზნე აუდიტორიის ყურადღება და თავიანთი პროდუქტი ბაზარზე მოთხოვნადი გახადონ. მიუხედავად იმისა, რომ 21-ე საუკუნეში რეკლამამ სოციალურ ქსელებშიც...
„სილქნეტი“ მომხმარებლისთვის უხარისხო ინტერნეტის მიწოდებისთვის დასანქცირდა
კომუნიკაციების კომისიამ კომპანია „სილქნეტი“ აბონენტისთვის უხარისხო ინტერნეტის მიწოდებისთვის დაასანქცირა, ვინაიდან კომპანიამ ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში მოქმედი კანონმდებლობა დაარღვია. კერძოდ, 2024 წლის მარტში, ComCom-ში შემოვიდა მომხმარებლის საჩივარი ინტერნეტთან დაკავშირებული პრობლემის შესახებ, რის შემდეგაც, კომისიამ აბონენტთან 24 საათიანი ინტერნეტის სიჩქარისა და ხარისხის შემოწმების ტესტი ჩაატარა. ტესტმა დაადგინა, რომ „სილქნეტის“ მიერ მიწოდებული ინტერნეტ...
ComCom-მა IX, X და XI კლასის მოსწავლეებისთვის მედიაწიგნიერების კონკურსი „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“ გამოაცხადა
კომუნიკაციების კომისიამ, მედიაწიგნიერების კონკურსი “ნამდვილი თუ მოგონილი?!”, რომელიც მიზნად ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენის, ფაქტების გადამოწმებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების განვითარებას ისახავს, IX, X და XI კლასის მოსწავლეებისთვის გამოაცხადა. დაინტერესებულ მოსწავლეებს კონკურსში მონაწილეობა 1 მაისიდან 15 ივნისამდე შეეძლებათ. „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ წესების თანახმად, მონაწილეებმა უნდა აღმოაჩინონ მედიაში, მათ შორის - ინტერნეტში, ტელევიზიასა თუ ბეჭდურ...
ComCom-ი “გამარჯობა რუბის“ წიგნებს ყველა სკოლისთვის ხელმისაწვდომს გახდის
კომუნიკაციების კომისია, საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს მხარდაჭერით, კომპიუტერული მეცნიერების შესახებ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის განკუთვნილ წიგნს - „გამარჯობა რუბის“, ყველა სკოლისთვის ხელმისაწვდომს გახდის. აღნიშნულ ინიციატივასთან დაკავშირებით, ComCom-მა კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებლებისთვის ევროკომისიის მიერ ციფრულ ელჩად აღიარებული და „გამარჯობა რუბის“ წიგნების ავტორის, ლინდა ლიუკასის ონლაინ სემინარი ჩაატარა. შეხვედრის...
„ბრიტანეთსა და ლიეტუვაში პროდუქტის განთავსების დარღვევები მინიმუმამდეა შემცირებული“ – Ofcom-ისა და TRCL-ის...
კომუნიკაციების კომისიის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე „სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement”, გაიმართა პანელური დისკუსია, სადაც ბრიტანეთის კომუნიკაციების კომისიის (Ofcom) მაუწყებლობისა და ონლაინ ჯგუფის ხელმძღვანელმა, სიუზან ვრაითმა და ლიეტუვის რადიოსა და ტელევიზიის კომისიის (TRCL) სამართლებრივი სამსახურის უფროსმა, ვადიმ გასპერსკმა მიიღეს მონაწილეობა. დისკუსიის ფარგლებში, მონაწილეებმა პროდუქტის განთავსების კუთხით თავიანთი ქვეყნის მდგომარეობა შეაფასეს და განაცხადეს, რომ...
ComCom-ის წევრი: „პროდუქტის განთავსების დარღვევებზე მომდევნო 8 თვე არ გამოვიყენებთ სანქციებს, რათა...
„კომუნიკაციების კომისიამ მიიღო გადაწყვეტილება, ტელემაუწყებლებს მოგცეთ გარდამავალი პერიოდი - 8 თვე, რათა თქვენი სამუშაო, მიდგომები და დამკვეთებთან დადებული ხელშეკრულებები მოიყვანოთ კანონთან შესაბამისობაში და ახალი წლიდან, გადაცემებში პროდუქტის განთავსება წესების დაცვით განახორციელოთ.“ - აღნიშნული განცხადება კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ივანე მახარაძემ, ComCom-ის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე - „სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement” გააკეთა,...
ევროკავშირის მედიაექსპერტი: „ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული რეკლამის დამაზიანებელი...
„ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული რეკლამის დამაზიანებელი პრაქტიკა, რაც გულისხმობს, რომ სარეკლამო კონტენტი ისე იყოს შენიღბული, რომ მაყურებელი ვერ აღიქვამდეს მას სარეკლამო კომუნიკაციად, თუმცა, გააჩნდეს იგივე მიზანი და ეფექტი, რაც აქვს რეკლამას. აღნიშნული სამაუწყებლო სტანდარტის მიხედვით აკრძალულია, ვინაიდან მაყურებელმა ყოველთვის უნდა იცოდეს თუ როდის უყურებს კომერციულ კომუნიკაციას.“ - ეს განცხადება კომუნიკაციების კომისიის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე...
ComCom-მა სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებთან დაკავშირებით კონფერენცია ჩაატარა
კომუნიკაციების კომისიამ, ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების კანონდარღვევით გავრცელების გადაჭრის მიზნით, კონფერენცია “სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement” ჩაატარა. ღონისძიებაში მონაწილეობა ევროკავშირის მედია ექსპერტმა, ჟან ფრანსუა ფურნემონმა, დიდი ბრიტანეთისა და ლიეტუვის მარეგულირებელი კომისიების წარმომადგენლებმა, ევროკავშირის დელეგაციისა და ამერიკის საელჩოს, ასევე, ტელემაუწყებლების, გაყიდვების სახლებისა და არასამთავრობო სექტორის...