ComCom-მა სარეკლამო კომუნიკაციის წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, „ტვ პირველი“ კი 2500 ლარით...
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პროდუქტის განთავსების (PP - Product Placement) წესების დარღვევისთვის „ფორმულა“ 7500 ლარით, ხოლო PP-ისა და სპონსორობის წესების დარღვევისთვის „ტვ პირველი“ – 2500 ლარით დააჯარიმა. ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ 5 და 19 ოქტომბერს, „ტვ პირველის“ გადაცემაში „ოჯახის ექიმი“, ხოლო 11, 12, 18 და 19 ოქტომბერს „ფორმულას“ გადაცემაში...
ComCom-მა უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამის ანალიზი გამოაქვეყნა
კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის საქართველოს ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინასაარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზი ჩაატარა, რომელმაც აჩვენა, რომ ტელე და რადიო მაუწყებლებმა წინასაარჩევნო პერიოდში უფასო პოლიტიკურ რეკლამას ჯამში 15,000 წუთზე მეტი დაუთმეს. აღნიშნულ დროში უფასო რეკლამის ღირებულება მიმდინარე ფასებით დაახლოებით 103,000,000 ლარს შეადგენდა. დროის 83% ტელევიზიებს, 17% კი რადიოებს ეკუთვნით. ტელე-ეთერში განთავსებული 12,632 წუთის უფასო პოლიტიკური...
ComCom-სა და ANCOM-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, და რუმინეთის კომუნიკაციების მართვისა და რეგულირების ეროვნული ორგანოს (ANCOM) პრეზიდენტმა, ვალერიუ შტეფან ზგონეამ, ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმს მოაწერეს ხელი. შეთანხმება მარეგულირებელ ორგანოებს შორის თანამშრომლობის გაღრმავებასა და სატელეკომუნიკაციო ბაზრების ზედამხედველობის, სპექტრის მართვის, ქსელის მონიტორინგის, ფართოზოლოვანი ინფრასტრუქტურის, ასევე, 5G და შემდგომი თაობის მობილური ქსელების განვითარების მიმართულებით გამოცდილების...
ComCom-ის წარმომადგენლებმა მსოფლიო ტელეკომუნიკაციების განვითარების კონფერენციაში მიიღეს მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, და ComCom-ის საერთაშორისო ურთიერთობების სამსახურის უფროსმა, ნინო გრძელიშვილმა, მონაწილეობა მიიღეს ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირისა (ITU) და აზერბაიჯანის ციფრული განვითარებისა და ტრანსპორტის სამინისტროს (Mincom) მიერ ორგანიზებულ ტელეკომუნიკაციის განვითარების მსოფლიო კონფერენციაში (WTDC-25), რომლის მთავარ თემას „უნივერსალური, მნიშვნელოვანი და ხელმისაწვდომი დაკავშირებადობა ინკლუზიური და მდგრადი ციფრული...
ComCom-მა „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში“ გამარჯვებული სკოლები მედიალაბორატორიით დააჯილდოვა
კომუნიკაციების კომისიამ მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისთვის მეორედ გამოცხადებულ „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში“ გამარჯვებულად მესტიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ლახამულას საჯარო სკოლა და ბათუმის პირველი საჯარო სკოლა გამოავლინა და თანამედროვე მედიალაბორატორიით დააჯილდოვა. ორივე სკოლას ComCom-მა მაღალტექნოლოგიური პრიზები ინტერაქციული დაფა და ლეპტოპი და ასევე, მობილურის შტატივი, მიკროფონი და ლედ განათება გადასცა. ამასთან, სკოლებში მოეწყო საერთო სივრცე, სადაც მოსწავლეები ტექნიკის...
ევროკავშირის ექსპერტები: „სილქნეტი“ ფიზიკური ინფრასტრუქტურის ბაზარზე მნიშვნელოვანი ძალაუფლების ოპერატორია
კომუნიკაციების კომისიის მიერ დასრულდა საქართველოს სატელეკომუნიკაციო სექტორის კომპლექსური კვლევის მეორე ეტაპი, რომელიც საკომუნიკაციო ფიზიკური ინფრასტრუქტურის ბაზრების ანალიზს მოიცავდა. კვლევაში მონაწილე ევროკავშირის ექსპერტებმა, ComCom-ის გუნდთან ერთად დაადგინეს, რომ ფიზიკური ინფრასტრუქტურის ბაზარზე, კერძოდ, საკომუნიკაციო/საკანალიზაციო არხებთან დაშვების ბაზარზე მნიშვნელოვანი ძალაუფლების მქონე ოპერატორს „სილქნეტი“ წარმოადგენს. გარდა ამისა, კვლევამ აჩვენა, რომ აღნიშნულ ბაზრებზე...
ComCom-ის მედიალაბმა „იდეადრომი“ მეთერთმეტედ გამოაცხადა
ComCom-ის მედიალაბმა, სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მეთერთმეტედ გამოაცხადა. კონკურსი აქსელერაციის ერთკვირიან პროგრამას წარმოადგენს, რომელიც ახალბედა ციფრული მეწარმეების აღმოჩენას, მათი იდეების დახვეწასა და პროდუქტად გარდაქმნაში ხელშეწყობას ემსახურება. „იდეადრომში“ მონაწილეობა შეუძლიათ სტარტაპერებს, რომლებიც ციფრული კომუნიკაციის, AI-ს, კიბერუსაფრთხოების, ყალბი ინფორმაციისგან თავდაცვისა და ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის მიმართულებით მუშაობენ. კონკურსში...
ComCom-მა სარეკლამო კომუნიკაციის წესების დარღვევისთვის „ტელეიმედი“ – 20 000 ლარით, ხოლო „რუსთავი 2“ – 10 000...
კომუნიკაციების კომისიამ ეთერში პროდუქტის განთავსებისა (Pp - Product placement) და სპონსორობის წესების დარღვევისთვის „ტელეიმედი“ 20 000 ლარით, ხოლო „რუსთავი 2“ (მედია ჰოლდინგი) – 10 000 ლარით დააჯარიმა. ComCom-ის მიერ განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა, რომ „ტელეიმედისა“ და „რუსთავი 2“-ის ეთერში სარეკლამო კომუნიკაციები, მათ შორის, პროდუქტის განთავსება და სპონსორობა კანონით დადგენილი წესების დარღვევით განთავსდა....
ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავლები 85%-ით გაიზარდა
2025 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 73.6%-ით გაიზარდა და 31.4 მილიონი ლარი შეადგინა. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში კი, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 85%-ით გაიზარდა და 29.5 მილიონი ლარი შეადგინა. ტელემაუწყებლებისთვის 2025 წლის III კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 88.6%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, 6.7% - სპონსორობამ, ხოლო 4.6% პროდუქტის განთავსებამ...
ComCom-ის წევრმა კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის რიგით მეოთხე საერთაშორისო კონფერენციაში მიიღო...
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ვახტანგ აბაშიძემ, კოლეგა მარეგულირებელი უწყებების ხელმძღვანელებთან ერთად, კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის რიგით მეოთხე საერთაშორისო კონფერენციის გახსნით სესიაში მიიღო მონაწილეობა, რომლის ფარგლებშიც, კომუნიკაციების კომისიის ისეთი მნიშვნელოვანი პროექტები მიმოიხილა, რომლებიც სატელეკომუნიკაციო სექტორში მომხმარებლებისთვის ხარისხიანი მომსახურების მიწოდების უზრუნველყოფისა და მედიაწიგნიერების განვითარების მიზნით ქვეყანაში ხორციელდება. სიტყვით გამოსვლისას, ვახტანგ...
