ComCom-ის მედიალაბში სტარტაპერებისთვის ციფრული მარკეტინგის შესახებ სემინარი ჩატარდა
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბში, სტარტაპერებისთვის ციფრული მარკეტინგის შესახებ სემინარი „სტარტაპ მარკეტინგი: ზრდის სტრატეგიები“ ჩატარდა, რომელსაც ციფრული მარკეტერი და AdMagica-ს თანადამფუძნებელი, გიგი კურტანიძე გაუძღვა. აღსანიშნავია, რომ AdMagica მედიალაბის კონკურსის - „იდეადრომის“ გამარჯვებულია და წარმოადგენს AI-ზე დაფუძნებულ პლატფორმას, რომელიც ციფრული არხებისთვის ავტომატიზებულ და ეფექტურ სარეკლამო ვიზუალებს ქმნის. შეხვედრის ფარგლებში განიხილებოდა ისეთი...
ComCom-მა საერთო რადიომაუწყებლების ლიცენზიების მოსაპოვებლად 6 გეოგრაფიულ ზონაში კონკურსი გამოაცხადა
კომუნიკაციების კომისია „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, კერძო საერთო რადიომაუწყებლობის ლიცენზიების მოსაპოვებლად კონკურსს აცხადებს. კონკურსები გამოცხადდა ექვსი საეთერო მაუწყებლობის მომსახურების ზონის დაფარვის მიზნით, რომლებსაც თბილისი, მცხეთა-მთიანეთი, რაჭა, ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი, ასევე, ზემო სვანეთი და გურია წარმოადგენენ. ქალაქ თბილისში საერთო რადიომაუწყებლობის ლიცენზიის მოსაპოვებლად კონკურსის გამოცხადება შპს „ახალმა რადიომ“ მოითხოვა. დანარჩენ...
აბონენტებს 5G-ის უკვე სამივე ოპერატორი მიაწვდის
საქართველოში მეხუთე თაობის მობილური ინტერნეტი სამივე მსხვილი ოპერატორის აბონენტებისთვის ხელმისაწვდომი გახდება. კომუნიკაციების კომისიამ, 5G-ის დასანერგად მესამედ ჩატარებულ აუქციონში, N1 კომბინირებული ლოტის გამარჯვებულად „სილქნეტი“ გამოაცხადა. აღნიშნული ლოტის საფასურმა ჯამურად 48 802 257 ლარი შეადგინა. ოპერატორს სრული თანხის 30%-ის სახელმწიფო ბიუჯეტში გადახდის შემდეგ 700 მჰც და 3400-3800 მჰც სიხშირული დიაპაზონით სარგებლობის ლიცენზია მიენიჭება. დარჩენილი 70% კი კომპანიამ...
ComCom-მა თსუ-ს და ევროპის უნივერსიტეტის სტუდენტები მედიაწიგნიერებაში გადაამზადა
ComCom-მა ახალგაზრდებში მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლების მიზნით, ევროპის უნივერსიტეტის და თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტებთან სამუშაო შეხვედრა გამართა, რომელსაც კომუნიკაციების კომისიის მედიაწიგნიერების განვითარების დეპარტამენტის წარმომადგენელი, მარიამ გუგულაშვილი გაუძღვა. სამუშაო შეხვედრაზე განიხილებოდა ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა მედიაწიგნიერების არსი და მისი როლი თანამედროვე სამყაროში; დეზინფორმაციის შექმნისა თუ გავრცელების შესაძლო მოტივები;...
ComCom-მა „სეზონი ტვ“ ეთერში უცენზურო ლექსიკის გამოყენებისთვის 2500 ლარით დააჯარიმა
კომუნიკაციების კომისიამ „სეზონი ტვ“ „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევისთვის 2500 ლარით დააჯარიმა. კერძოდ, ComCom-ის მიერ განხორციელებული მონიტორინგით დადგინდა, რომ მიმდინარე წლის მაისში და ივნისში, 21:00 საათზე, „სეზონი ტვ“-ის პირდაპირ ეთერში გადიოდა გადაცემა „დღის შეჯამება ნიკოლოზ მჟავანაძესთან ერთად“, რომელიც შეიცავდა შეურაცხმყოფელ ლექსიკას - ერთ შემთხვევაში მიწვეული სტუმრის, მეორე შემთხვევაში კი წამყვანის...
ComCom-ის წევრმა ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის საბჭოს სხდომაში მონაწილეობა მიიღო
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ეკატერინე იმედაძემ, მონაწილეობა მიიღო ჟენევაში გამართულ ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის (ITU) საბჭოს სხდომაში, რომლის ფარგლებშიც ჩატარდა საბჭოს თავმჯდომარისა და თავმჯდომარის მოადგილის არჩევნები. გარდა ამისა, ღონისძიება დაეთმო ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხების განხილვას, როგორებიცაა: 2024 წლის ITU-ს წლიური ანგარიში ტელეკომუნიკაციის საერთაშორისო კავშირის საქმიანობისა და სტრატეგიული გეგმის შესახებ; 2025 წლის მსოფლიო ტელეკომუნიკაციების განვითარების...
ComCom-ის წარმომადგენლებმა სპექტრის მართვის ევროპულ კონფერენციაში მიიღეს მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის სპექტრისა და ტექნოლოგიის დეპარტამენტის უფროსმა, სანდრო ქარუმიძემ, და სპექტრის მართვის ჯგუფის უფროსმა, გიორგი პაპავამ, ბრიუსელში გამართულ სპექტრის მართვის რიგით მე-20 ევროპულ კონფერენციაში (ESMC) მიიღეს მონაწილეობა. კონფერენციის ფარგლებში განიხილებოდა ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა: ევროპული ციფრული ქსელების ინიციატივა (Digital Networks Act); GSO/NGSO თანამგზავრული სისტემების თანაარსებობა; 7.125–8.5 გჰც დიაპაზონის სამომავლო გამოყენება; მობილური...
2025 წლის I კვარტალში ტელევიზიების ტოპ დამფინანსებლების ათეული
2025 წლის I კვარტალში, ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14.8 მილიონი ლარი მიიღეს. ComCom-მა „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონის საფუძველზე, „ტელეიმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „პოსტვ“-ის, „ფორმულას“ და „ტვ პირველის“ დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებიც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებლებს რეკლამაში ყველაზე მეტს უხდიდნენ. „ტელეიმედის” რეკლამის დამკვეთ კომპანიას, რომელმაც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებელს 500...
ComCom-ის წევრმა ევროპის საბჭოს მედიისა და საინფორმაციო საზოგადოების მმართველი კომიტეტის სხდომაში მიიღო...
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ივანე მახარაძემ, სტრასბურგში გამართულ ევროპის საბჭოს მედიისა და საინფორმაციო საზოგადოების მმართველი კომიტეტის (CDMSI) 27-ე პლენარულ სხდომაში მიიღო მონაწილეობა, რომლის ფარგლებშიც ჟურნალისტების უსაფრთხოების დაცვის მიმართულებით, CDMSI-ის წევრი სახელმწიფოების მიერ გადადგმული ნაბიჯები და სამომავლო ინიციატივები განიხილებოდა. CDMSI-ის 27-ე პლენარული სხდომა ასევე დაეთმო ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხების მიმოხილვას, როგორებიცაა ევროპაში პრესის თავისუფლების, პოლიტიკური...
ტელეკომის როლი საბანკო სექტორის და ციფრული ეკონომიკის განვითარებაში
კომუნიკაციების კომისიის კონკურენციის ხელშეწყობისა და ბაზრის რეგულირების დეპარტამენტის უფროსმა, ეკა სიჭინავამ, მონაწილეობა მიიღო ეროვნული ბანკის მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებაში - „ფინანსური ტექნოლოგიების განვითარება: გამოწვევები და შესაძლებლობები“, რომელიც სხვადასხვა სექტორის წარმომადგენლებს შორის დისკუსიასა და გამოცდილების გაზიარებას ემსახურებოდა. ღონისძიების ფარგლებში გაიმართა პანელური სესია „ძირითადი დაინტერესებული მხარეების თანამშრომლობის ეფექტები“, რომლის ფარგლებშიც...