ComCom-ის წარმომადგენლებმა EPRA-ს რიგით 61-ე შეხვედრაში მიიღეს მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ივანე მახარაძემ და მედიამომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტის უფროსმა, კონსტანტინე ქორიძემ, მარეგულირებელი ორგანოების ევროპული პლატფორმის (EPRA) რიგით 61-ე შეხვედრაში მიიღეს მონაწილეობა, რომელიც EPRA-ს ახალი ხელმძღვანელობის არჩევასა და მედიის რეგულირების სფეროში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გზებზე მსჯელობას ისახავდა მიზნად. საგულისხმოა ისიც, რომ ღონისძიება ორგანიზაციის 30 წლის იუბილეს აღნიშვნასაც ემსახურებოდა. შეხვედრაზე განხილული იყო მედიის რეგულირების...
ComCom-ის მედიალაბში სტარტაპერებისთვის „იდეადრომი“ მეათედ ჩატარდა
ComCom-ის მედიალაბში სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მეათედ, წარმატებით ჩატარდა. კონკურსის ფარგლებში 3 გამარჯვებული გუნდი გამოვლინდა, რომელთაც 5000 და 2500-2500 ლარის ოდენობის ფულადი ჯილდო გადაეცათ. „იდეადრომი“ სტარტაპერების აღმოჩენას, მათ ხელშეწყობას და პროდუქტების განვითარებაში მხარდაჭერას ემსახურება. I ადგილი დაიკავა პროექტმა AdMagica AI-მ, რომელიც ელექტრონული კომერციის ბიზნესებს ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, ხარჯების დაზოგვასა და გაყიდვებზე...
ComCom-ის წარმომადგენლებმა ფინელ კოლეგებთან მედიაწიგნიერების საკითხებზე შეხვედრები გამართეს
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ნათია კუკულაძემ, მედიაწიგნიერების დეპარტამენტის უფროსმა, მარიამ დახუნდარიძემ და საერთაშორისო ურთიერთობების სამსახურის უფროსმა, ნინო გრძელიშვილმა, მედიაწიგნიერების სფეროში საუკეთესო პრაქტიკის გაზიარებისა და ამ კუთხით, ურთიერთთანამშრომლობის გაღრმავების მიზნით, ფინელ კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები გამართეს. შეხვედრებში მონაწილეობას იმ უწყებებისა და ორგანიზაციების წარმომადგენლები იღებდნენ, რომლებიც მედიაწიგნიერების სფეროში პოლიტიკის ფორმირებასა და განხორციელებაზე...
2025 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავალი 5%-ით გაიზარდა და 16.4 მილიონი შეადგინა
2025 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი 5%-ით გაიზარდა და 16.4 მილიონი ლარი შეადგინა. მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 5.7%-ით მეტი იყო და სულ 14.8 მილიონი შეადგინა. საგულისხმოა, რომ ტელევიზიებისთვის 2025 წლის I კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 74%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, 14.8% - სპონსორობამ, ხოლო 10.8% პროდუქტის განთავსებამ შეადგინა. სატელევიზიო კომერციული...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების შესახებ მასწავლებელთა კონფერენცია გამართა
კომუნიკაციების კომისიის ორგანიზებით და განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს, ასევე, გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) მხარდაჭერით, მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების ხელშეწყობის, აღნიშნულ პროცესში მეტი დაინტერესებული სკოლის ჩართვისა და მასწავლებლებში მედიაწიგნიერების სწავლებასთან დაკავშირებული გამოცდილების გაზიარების მიზნით, კონფერენცია „მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირება - მასწავლებლების როლი და პრაქტიკული მიდგომები“ გაიმართა....
ComCom-მა „ტელეიმედი“, „რუსთავი 2“ და „ფორმულა“ პროდუქტის განთავსების დარღვევისთვის გააფრთხილა
კომუნიკაციების კომისიამ ტელევიზიები „ტელეიმედი“, „რუსთავი 2“, „ფორმულა“ და „აგრომედია“ ეთერში პროდუქტის კანონდარღვევით განთავსების გამო წერილობით გააფრთხილა. კერძოდ, ComCom-მა ჩაატარა არხების სამაუწყებლო ბადეში განთავსებული პროგრამების მონიტორინგი, რის შედეგადაც პროდუქტის განთავსების არაერთი დარღვევა გამოვლინდა, რამაც გავლენა მოახდინა პროგრამის შინაარსზე, ხოლო პროდუქტს მიენიჭა გადაჭარბებული მნიშვნელობა. „ტელეიმედის“ შემთხვევაში კი,...
ComCom-ის მედიააკადემიამ ჟურნალისტები დოკუმენტური ფილმის მომზადებაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიაში ჟურნალისტებისა და ჟურნალისტიკის ფაკულტეტის სტუდენტებისთვის ჩატარდა სემინარი „სატელევიზიო დოკუმენტური ფილმი, იდეიდან - ეკრანამდე“, რომელსაც ავტორი ქეთი სადღობელაშვილი და რეჟისორი გიორგი ებრალიძე უძღვებოდნენ. შეხვედრის ფარგლებში განხილული იყო დოკუმენტალისტიკის არსი და მიზნები; ასევე, თუ როგორ იბადება იდეა, იკვეთება თემა, პერსონაჟი და ისტორია. გარდა ამისა, მონაწილეები გაეცნენ შემოქმედებითი ჯგუფის შექმნის ეტაპებს, მათთან მუშაობის სპეციფიკას,...
215 მონაწილე და 3 გამარჯვებული - ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილი“ მეთორმეტედ ჩაატარა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსი ,,ნამდვილი თუ მოგონილი?!“ უკვე მეთორმეტედ, წარმატებით ჩაატარა. კონკურსში მონაწილეობა საქართველოს სხვადასხვა რეგიონიდან VIII, IX, X და XI კლასის 215-მა მოსწავლემ მიიღო. კონკურსანტების ნამუშევრებიდან ჟიურიმ სამი გამარჯვებული გამოავლინა, რომელთა ავტორებიც ComCom-მა მაღალტექნოლოგიური პრიზებით დააჯილდოვა. გარდა გამარჯვებულებისა, კომისიამ ასევე საუკეთესო 20 ნამუშევრის ავტორს სასაჩუქრე ვაუჩერები გადასცა. კონკურსის წესების თანახმად, მონაწილეებს...
ComCom-მა „ბი ემ ჯი“ ეთერში პროდუქტის კანონდარღვევით განთავსებისთვის გააფრთხილა
კომუნიკაციების კომისიამ „ბი ემ ჯი“ ეთერში პროდუქტის კანონდარღვევით განთავსების გამო, წერილობით გააფრთხილა. 2025 წლის მარტში, ComCom-მა ჩაატარა არხის სამაუწყებლო ბადეში განთავსებული პროგრამების მონიტორინგი, რის შედეგადაც, გამოვლინდა პროდუქტის განთავსების წესის დარღვევა. კერძოდ, შპს „ბი ემ ჯი“-ს პროგრამაში პროდუქტის განთავსება ისე მოხდა, რომ ეს მკაფიოდ არ იყო იდენტიფიცირებული და მაუწყებელმა არ მოახდინა მაყურებლის ინფორმირება იმის შესახებ, თუ რა სახის კომერციული...
ComCom-ის მედიალაბმა სტარტაპ იდეების კონკურსი მეათედ გამოაცხადა
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბმა, სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მეათედ გამოაცხადა. კონკურსი აქსელერაციის ერთკვირიან პროგრამას წარმოადგენს და მიზნად ახალბედა ციფრული მეწარმეების აღმოჩენას, მათი იდეების გაუმჯობესებას და პროდუქტად გარდაქმნაში ხელშეწყობას ისახავს. „იდეადრომში“ მონაწილეობა შეუძლიათ სტარტაპერებს, რომლებიც ციფრული კომუნიკაციის, ხელოვნური ინტელექტის, კიბერ-უსაფრთხოების, ყალბი ინფორმაციისგან თავდაცვისა და ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის მიმართულებით...