სატელევიზიო არხების ყველაზე დიდი დამფინანსებლების ათეული 2024 წლის I კვარტალში
2024 წლის პირველ კვარტალში ტელემაუწყებლებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14 მილიონი ლარი...
2024 წლის I კვარტალში ტელე-რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები გაიზარდა და...
2024 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავლები, წინა წლის...
ComCom-ის წევრმა EaPeReg-ის პლენარულ სხდომაში მიიღო მონაწილეობა
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ეკატერინე იმედაძემ აღმოსავლეთ პარტნიორობის ელექტრონული...
ComCom-ი მედიაწიგნიერების მიმართულებით სამცხე-ჯავახეთის უნივერსიტეტთან...
მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების ხელშეწყობის მიზნით, კომუნიკაციების კომისიასა და...
ComCom-ის წევრმა სატელეკომუნიკაციო ინდუსტრიის ლიდერების სამიტში მიიღო...
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ეკატერინე იმედაძემ მონაწილეობა მიიღო სატელეკომუნიკაციო ინდუსტრიის...
ComCom-ის მედიალაბმა კონკურსი “იდეადრომი” სტარტაპერებისთვის მერვედ გამოაცხადა
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბმა, სტარტაპ იდეების კონკურსი „იდეადრომი“ უკვე მერვედ...
ComCom-მა EaPeReg-ის ექსპერტთა ჯგუფს უმასპინძლა
კომუნიკაციების კომისიამ, აღმოსავლეთ პარტნიორობის ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებლების ქსელის...
ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ ფარგლებში 60 მოსწავლე მედიაწიგნიერებაში...
ComCom-მა მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ მოგონილის?!” ფარგლებში,...
ComCom-მა რუსთავში 60 მოსწავლე ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენაში გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების კონკურსის “ნამდვილი თუ...
სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - პროდუქტის განთავსების დარღვევები და...
თანამედროვე ეპოქაში, სადაც მედია ადამიანების ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია, კომერციული...