
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ ჩატარებული მედია 
მონიტორინგის შედეგები  

(31.05.2014 – 06.05.2014) 

 
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2012 წლის 15 აგვისტოს „წინა 

საარჩევნო პროცესში მედიის მონაწილეობისა და მისი გამოყენების წესის“ შესახებ 
დადგენილება დაამტკიცა. 
 

დადგენილების თანახმად განისაზღვრა, რომ კომისია უფლებამოსილია შეისყიდოს 
მედია მონიტორინგის განხორციელებისათვის საჭირო მომსახურება ან უშუალოდ 
განახორციელოს მედია მონიტორინგი ან/და გამოიყენოს მაღალი საზოგადოებრივი ნდობის 
მქონე საერთაშორისო ორგანიზაციების ან/და სამოქალაქო სექტორის სუბიექტების მიერ 
საარჩევნო პროცესის მიმდინარეობისას ჩატარებული და ამ წესების რელევანტური, საჯაროდ 
ხელმისაწვდომი მედია მონიტორინგის შედეგები.  

 
2014 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოთა არჩევნებისთვის კომისია 

თავად ატარებს წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგს. საქართველოს ორგანული 
კანონის „საარჩევნო კოდექსის“ თანახმად სამაუწყებლო კომპანიების მონიტორინგი 
კენჭისყრამდე 50 დღით ადრე დაიწყო. მონიტორინგს დაექვემდებარა ყველა კერძო საერთო 
ლიცენზიის მფლობელი კომპანია, საზოგადოებრივი მაუწყებელი და საზოგადოებრივი 
მაუწყებლის აჭარის ტელევიზია. 
 
მედია მონიტორინგის პროცესში კომისიის დაკვირვების საგანი არის: 
 
ა) წინა საარჩევნო რეკლამა; 
ბ) წინა საარჩევნო დებატები; 
გ) ახალ ამბები და საზოგადოებრივ-პოლიტიკური გადაცემები; 
დ) წინა საარჩევნო აგიტაცია; 
 
მონიტორინგის შედეგებში მოცემულია დეტალური ანალიზი სამაუწყებლო კომპანიებში 
წინა საარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამის სამართლიან და გამჭვირვალე 
განაწილებაზე. საანგარიშო პერიოდში, ახალი ამბებისა და საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემების, ასევე წინა საარჩევნო დებატების მონიტორინგის პროცესში ყურადღება 
გამახვილებულია სამაუწყებლო კომპანიების მხრიდან კვალიფიციური საარჩევნო 
სუბიექტებისათვის დათმობილ დროზე და მათი წინასაარჩევნო აქტივობების გაშუქებაზე. 
კომისიის მონიტორების დაკვირვების საგანია, ასევე, მაუწყებლის მხრიდან იმ პოლიტიკური 
სუბიექტების საქმიანობის გაშუქება, რომლებიც არ წარმოადგენენ კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს, მაგრამ მონაწილეობენ არჩევნებში. მაუწყებლების მიერ მოქმედი 
კანონმდებლობით გათვალისწინებული ვალდებულებების შეუსრულებლობის შემთხვევაში, 
ობიექტური გარემოებების არარსებობისას, კომისია შეისწავლის ყოველ კონკრეტულ საკითხს 
და გაატარებს კანონით გათვალისწინებულ ღონისძიებებს. მოცემული მედია მონიტორინგის 
შედეგები წარმოადგენს შუალედურ ანგარიშს და მოიცავს პერიოდს 2014 წლის 07 
ივნისიადან  14 ივნისის ჩათვლით. 



(07.06–14.06) 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“ 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“  40.8%, „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ 40.5%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

 მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.rustavi2.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–მა საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ფასიანი დრო არ აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს 
და არც ერთ საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „არჩევანი“, „განსხვავებული აქცენტები“, „P.S“ 
და „კვირის თემა“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევანი“ სტუმრობდნენ და დებატები 
შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), 
„ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) „საქართველოს ლეიბორისტული 
პარტიის“ (ერთხელ) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს 
შორის. ამავე პერიოდში გადაცემას „კვირის თემა“ სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემაში „P.S.“ დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“, „ქართულ 
ოცნებას“, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“, „საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 
და „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“.  

აღსანიშნავია, რომ შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულ სხვა თემატიკის გადაცემებს საანგარიშო პერიოდში სტუმრობდნენ 
პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლები. კერძოდ, გადაცემას „ნანუკა ჟორჟოლიანის 
შოუ“ სტუმრობდა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ მერობის კანდიდატი ნიკა მელია, 
ხოლო გადაცემას „ვანო ჯავახიშვილის შოუ“ სტუმრობდა „ქართული პარტიის“ ლიდერი  
ირაკლი ოქრუაშვილი. 



შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელეიმედი“ 

შპს „ტელეიმედის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე  პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (44.5%) და „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ (33.1%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეიმედის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

 შპს „ტელეიმედის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.imedi.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელეიმედმა“ 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 



 შპს „ტელეიმედის“ ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი ფასიანი დრო არ 
აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს და არც ერთ 
საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

 შპს „ტელეიმედის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
პროგრამები თეა სიჭინავას „პოლიტიკის დრო“, „პანორამა“ და „რეაქცია“.საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას „რეაქცია“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული 
ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ 
(ერთხელ), „ქართული პარტიის“ (ერთხელ), „ჩვენი საქართველოს“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატი ალეკო ელისაშვილი. გადაცემაში შედგა 
დებატები. 

 შპს „ტელეიმედის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. აღსანიშნავია, 
რომ მონიტორინგის პერიოდში შპს „ტელეიმედის“ მიერ საინფორმაციო გამოშვების 
პირდაპირ ეთერში გაშუქდა „ქართული ოცნების“ წინასაარჩევნო კამპანიის დახურვა, რაც 
აისახა ტელეკომპანიის მიერ პოლიტიკური პარტიებისათვის დათმობილი დროის გრაფიკზე. 

 

 

 

შპს „სტუდია მაესტრო“ 

შპს „სტუდია მაესტროს“ („მაესტრო“ და „TV11“) საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 
წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 42.5%, 
„ქართულ ოცნებას“ 34.8%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 10.7%, ყველა დანარჩენ 
სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „სტუდია მაესტროს“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.maestro.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„სტუდია მაესტრომ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი ფასიანი დრო არ 
აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს და არც ერთ 
საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში განთავსებულია საინფორმაციო გამოშვება 
„მაესტროს ცხრიანი“, რომელშიც ინტეგრირებულია დებატების პროგრამა, რომლის 
ფორმატიც ზოგჯერ იცვლება და გადის როგორც ტიპიური საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემა, ვინაიდან გადაცემაში მხოლოდ ერთი სტუმარია მოწვეული. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ 
(ორჯერ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. 
გადაცემაში შედგა დებატები. 

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემა „ნათია გამცემლიძის დებატები“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ნათია 
გამცემლიძის დებატები“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა 
„ქართული ოცნების“ (ორჯერ) და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ) 
წარმომადგენლებს შორის.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს უმეტესად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 



 

 

საზოგადოებრივი მაუწყებელი 

I არხი – საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში 
„ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 42.4%, „ქართულ ოცნებას“ 33.4%, ყველა დანარჩენ 
სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

სსიპ „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ I არხის ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „პირველი სტუდია“, რომელსაც მონიტორინგის 
პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „თვითმმართველობა ხალხს“ 
(ერთხელ), „მომავალი საქართველო“ (ერთხელ), „უფლის სახელით–უფალია ჩვენი 
სიმართლე“ (ერთხელ), „მერაბ კოსტავას საზოგადოების“ (ერთხელ), საქართველოს 
მშრომელთა საბჭოს“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლებს შორის. გადაცემაში შედგა დებატები. 

II არხის – მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ II 
არხზე განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „ბრიფინგის დრო“,  
„თავისფალი ტრიბუნა“ და „ეპიცენტრი“. მონიტორინგის პერიოდში გადაცემას „ბრიფინგის 
დრო“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ჩვიდმეტჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (თექვსმეტჯერ), „ქართული 
ოცნების“ (ცამეტჯერ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ცხრაჯერ), „საქართველოს 
ლეიბორისტული პარტიის“ (ოთხჯერ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ხუთჯერ), „მომავალი 
საქართველოსთვის“ (ორჯერ), „რეფორმატორების“ (ერთხელ) „უფლის სახელით–უფალია 
ჩვენი სიმართლის“ (ორჯერ), „სახალხო პარტიის“ (რვაჯერ) წარმომადგენლები და 
დამოუკიდებელი კანდიდატბი ა. ელისაშვილი და გ. გაბედავა. ამავე პერიოდში გადაცემას 
„თავისუფალი ტრიბუნა“ სტუმრობდნენ „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ), 



„ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), 
„რეფორმატორების“ (ერთხელ), „სახალხო პარტიის“ (ერთხელ), „მერაბ კოსტავას 
საზოგადოების“ (ერთხელ) და „საქართველოს მშრომელთა საბჭოს“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ეპიცენტრი“ სტუმრობდნენ „უფლის 
სახელით–უფალია ჩვენი სიმართლის“ (ერთხელ),„მერაბ კოსტავას საზოგადოების“ 
(ერთხელ), „მომავალი საქართველოსთვის“ (ერთხელ), „საქართველოს მშრომელთა საბჭოს“ 
(ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) და „სახალხო პარტიის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას „არგუმენტების დრო“ 
სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.gpb.ge) 
და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, სსიპ 
„საზოგადოებრივ მაუწყებელმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, 
თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელს“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 



საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზია 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 42.1%,   „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ 28.8%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (11.5%),  ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.ajaratv.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიამ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „არჩევანის დრო“, „აირჩიე ქალაქის მერი“ და 
„არჩევნები 2014“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ხუთჯერ), „ქართული 
ოცნების“ (ხუთჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (სამჯერ), „საქართველოს 
ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), „ერთიანობის დარბაზის“ (ორჯერ), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ორჯერ), „საქართველოს 
გზის“ (ორჯერ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ორჯერ) და „რეფორმატორების“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. ამავე პერიოდში გადაცემას „არჩევანის 
დრო“ სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „რეფორმატორების“ (ერთხელ), „ერთიანობის 
დარბაზის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
გზის“ (ერთხელ) და „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ წარმომადგენლებს შორის. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „აირჩიე ქალაქის მერი“ სტუმრობდნენ და დებატები შედგა  
„ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ხალხის პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს 
შორის. 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 



 

 

შპს „ტელეკომპანია კავკასია“ 

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 
15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 33.2%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 30.9%, 
„ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 10.4%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 10.4%, ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.kavkasiatv.ge) 
და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეკომპანია კავკასიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 



ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „სტუდია სპექტრი“, „ბარიერი“, „არჩევანი 2014“ და „აირჩიე 
ქალაქის მერი“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „აირჩიე ქალაქის მერი“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
(ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი 
ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „საქართველოს გზის“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს შორის. 
გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ქართული ოცნების“ წარმომადგენელმა უარი განაცხადა 
გადაცემაში მონაწილეობაზე. ამავე პერიოდში გადაცემას „სპექტრი“ სტუმრობდნენ და 
დებატები შედგა „საქართელოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) და „მწვანეთა პარტიის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ქართული 
ოცნების“ და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენლებმა უარი განაცხადეს 
გადაცემაში მონაწილეობაზე. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ბარიერი“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“, „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ და არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ წარმომადგენლებს შორის. 

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ 

ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ სამაუწყებლო ბადის მონიტორინგის 
შედეგად ირკვევა, რომ 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში კომპანიის მიერ 
ახალი ამბების პროგრამა განთავსებული არ ყოფილა. 



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.fmabkhazia.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, ააიპ „მედია ცენტრმა ღია აფხაზეთისათვის“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „სოციალური შეკითხვა“, რომელსაც საანგარიშო 
პერიოდში სტურმობდნენ „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) და 
„რეფორმატორების“ მერობის კანდიდატები. 

 

 

შპს „TV8“ 

შპს „TV8”–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე 
პერიოდში დრო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ (70%) და „საქართველოს ლეიბორისტულ 
პარტიას“ (30%) დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „TV8“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა.  

 შპს „TV8“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv8.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „TV8“–მ საჯაროდ 
გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე 
და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ შპს „TV8“–ს საკუთარ ეთერში განთავსებული 
აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც მონიტორინგის 
პერიოდში სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ჩვენი 
საქართველოს“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) და 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. 

შპს „TV8“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს ნაკლებად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივი“ 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო „ქართულ ოცნებას“ (76.9%) და „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (23.1%) დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“  თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(www.obieqtivi.net) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა 
ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის 
გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 
დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივს“ საკუთარ 
ეთერში განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „ღამის სტუდია“, 
„საღამოს თოქ–შოუ“, „ქართული საგანძური“, „არჩევნები 2014“, „პრემიერის საათი“, 
„უფლებადამცვალის საათი“, „მოქალაქის პოზიცია“ და „პრობლემატური საკითხები“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ღამის სტუდია“ პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ათჯერ) და „ჩვენი საქართველოს“ 
(ერთხე) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას „საღამოს თოქ–შოუ“ სტუმრობდნენ 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ცხრაჯერ) და არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემებს  „ქართული საგანძური“ 
(ერთხელ), „არჩევნები 2014“ (ერთხელ), „უფლებადამცვალის საათი“ (ერთხელ), „მოქალაქის 



პოზიცია“ (ერთხელ) და „პრობლემატური საკითხები“ (ერთხელ) სტუმრობდნენ 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში 
გადაცემაში „პრემიერის საათი“ გავიდა სიუჟეტი „ქართული ოცნების“ შესახებ. 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს ტელეკომპანია ”I სტერეო” 

შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 
15 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 77.7%, „ქართულ 
ოცნებას“ 22.3% და „საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 14%.  

 
მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 

ივნისამდე პერიოდში შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 

გამოყოფილი არ აქვს. 
 

 საანგარიშო პერიოდში შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულია პროგრამა „მეშვიდე სართული“, რომელიც ხასიათდება საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამის ნიშნებით.  
 
 შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  
 



 

 

შპს „პალიტრა TV“ 

2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო 
გამოშვებებში დრო პოლიტიკურ პარტიებს წინასაარჩევნო თემატიკის ფარგლებში არ 
დათმობია. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „პალიტრა TV“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 შპს „პალიტრა TV“–ს ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 
გამოყოფილი არ აქვს. 

 შპს „პალიტრა TV“–ს ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემები „რეზიუმე მერაბ მეტრეველთან ერთად“, „პროვოკატორი“ და „სოციოგრამა“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „რეზიუმე მერაბ მეტრეველთან ერთად“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდა „ქართული ოცნების“ (ორჯერ) წარმომადგენლები. ამავე 
პერიოდში გადაცემას „სოციოგრამა“ სტუმრობდა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) 
წარმომადგენელი, ხოლო გადაცემას „პროვოკატორი“ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) და 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები.  

 

შპს „ხარისხის არხი“ 

შპს „ხარისხის არხის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 81.4% და 
„საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 18.6% (იხ. დიაგრამა). 
 შპს „ხარისხის არხს“ ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 
გამოყოფილი არ აქვს. 



საანგარიშო პერიოდში შპს „ხარისხის არხის“ სამაუწყებლო ბადეში საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

შპს „ხარისხის არხის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს არ ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთი“ 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 36.8%, „ქართულ 
ოცნებას“ 18%, დამოუკიდებელ კანდიდატ ბესო ბინკანაშვილს 17%, „საქართველოს გზას“ 
13.5%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.facebook.com/trialeti.tvradio) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთმა“ საჯაროდ 
გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე 
და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „საქართველოს გზის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ (ორჯერ), „ქართული ოცნების“ (სამჯერ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 



(სამჯერ), „ერთიანობის დარბაზის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „საქართველოს მშრომელთა საბჭოს“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში 
შედგა დებატები. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთი“ 

(26.04.2014 – 09.05.2014 ჩასწორებული) 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 26 
აპრილიდან 10 მაისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 25.5%, „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციას“ 25.2%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 24%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან 
ოპოზიციას“ 11.2%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 26 აპრილიდან 
10 მაისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.facebook.com/trialeti.tvradio) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთმა“ საჯაროდ 



გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე 
და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „თვალსაზრისი“, „კვირის ამბები“ და შენი პოზიცია“. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას „კვირის ამბები“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ 
„ქართული ოცნების“(ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას 
„შენი პოზიცია“ სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „თვალსაზრისი“ პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) „ წარმომადგენლები. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდი“ (ტაბულა) 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო მეტწილად „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
(57.7%) და „ქართულ ოცნებას“ (32.9%) დაეთმო. ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე 
ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tabula.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „ფოკუსი“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (სამჯერ), 
„ქართული ოცნების“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), 
„მწვანეთა პარტიის“ (ერთხელ), „ჩვენი საქართველოს“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და 
დამოუკიდებელი კანდიდატი ალექსანდრე ელისაშვილი (ერთხელ). 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

 



შპს „მეოთხე არხი“ 

შპს „მეოთხე არხი“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 41.3%, „ქართულ ოცნებას“ 32%, 
„საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 26.7%, „საქართველოს გზას“ 21.4%,   
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (16.9%), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (15.9%), 
„რეფორმატორებს“ 15.6%, „თვითმმართველობა ხალხს“ 12.3%,“ხალხის პარტიას“ 10.2%,  
ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „მეოთხე არხის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „მეოთხე არხის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.facebook.com/tv4–
ბათუმი) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „მეოთხე არხმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ.  

 შპს „მეოთხე არხის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „დეტალები“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), 
„საქართველოს მშრომელთა საბჭოს“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ), 
„თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ), „ერთიანობის დარბაზის“ (ერთხელ), „მწვანეთა 
პარტიის“ (ერთხელ), „სახალხო პარტიის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. 
გადაცემაში შედგა დებატები.  

 შპს „მეოთხე არხის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 



 

 

შპს „TV3“ 

შპს „TV3“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე 
პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 41.3%, „ქართულ ოცნებას“ 40.2%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 10.1%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო 
დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „TV 3“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა. 

შპს „TV 3“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv3.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „TV 3“–მა 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს „TV 3“–ს წინასაარჩევნო უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის გამოყოფილი აქვს 
უფასო საეთერო დრო. ამასთანავე, შპს „TV 3“–ის მიერ ერთი დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ფასიანი დრო არ აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 
15 პროცენტს და არც ერთ საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ 
მესამედზე მეტი. 

 შპს „TV 3“–ის სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), “ერთიანი ნაციონალური 



მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ)  და „ჩვენი 
საქართველოს“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. 

შპს „TV 3“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 

 

 

შპს „ტელეკომპანია პიკ“ 

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“  38.8%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 30%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 20.2%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 11%, ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.pik.tv) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 

საანგარიშო პერიოდში შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“  (ორჯერ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ორჯერ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. 

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

შპს „ტელეარხი 25“ 

შპს „ტელეარხი 25“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 32.7%, „ქართულ ოცნებას“ 27.7%,  
„ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 13.2%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 12.7%, ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეარხი 25“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.   

შპს „ტელეარხი 25“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv25.ge) და 

კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეარხი 25“–მა საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ შპს „ტელეარხ 25“–ს საკუთარ ეთერში 
განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „დიალოგი“ და „სტუდია რე“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ 
„ქართული ოცნების“ (ორჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ) წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატები 
მერაბ აბაშიძე და თენგიზ თავდგირიძე. გადაცემაში შედგა დებატები.  

შპს „ტელეარხი 25“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

 

შპს ტელერადიოკომპანია „რიონი“ 

საინფორმაციო გამოშვებებში დრო მეტწილად „ქართულ ოცნებას“ (32.5%) და „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (30.3%) დაეთმო. დათმობილი დროის მიხედვით მესამე 
ადგილზე „არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (19,1%), ხოლო მეოთხეზე დამოუკიდებელი 
კანდიდატი გიორგი ხაზარაძე (13.1%) მოხვდა. ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე 
ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.rionitv.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. შპს ტელერადიოკომპანია „რიონმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 



აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „თემა“, „ობიექტური აზრი“, „დიალოგი“, „მრავალკუთხედი“, „7 
დღე“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „თემა“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ 
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას 
„ობიექტური აზრი“ სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ორჯერ), 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული 
პარტიის“ (ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (სამჯერ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა 
დებატები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემაში „7 დღე“ გავიდა სიუჟეტები „ქართული 
ოცნების“ და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ შესახებ. 

 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“ 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 
წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 35.9%, „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ 23.3%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 20.3%, ყველა დანარჩენ 
სუბიექტებს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.megatv.ge) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
შპს „დამოუკიდებელმა ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–მ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ-პოლიტიკური პროგრამები „დებატები“, „არჩევნები 2014“, „კვირის 
ფაქტები“, „მთავარი კვირას“, „დისკურსი“ და „ტელედისკუსია“. საანგარიშო პერიოდში 
გადაცემას „დებატები“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „თვითმმართველობა ხალხს“ 
(ორჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ) და „საქართველოს ძალოვან 
ვეტერანთა და პატრიოტთა პოლიტიკური მოძრაობის“ (ერთხელ) წარმომადგელები. 
გადაცემაში შედგა დებატები. ამავე პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ სტუმრობდნენ 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის წარმომადგენლები. გადაცემის წამყვანის 
განცხადებით „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“, „თვითმმართველობა ხალხს“ და 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ წარმომადგენლებმა უარი განაცხადეს გადაცემაში 
მონაწილეობაზე. საანგარიშო პერიოდში გადაცემაში „მთავარი კვირას“ დრო დაეთმო 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“, „თვითმმართველობა ხალხს“, „საქართველოს 
ლეიბორისტულ პარტიას“, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“, „ქართულ ოცნებას“, „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“, „“საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“, „სახალხო პარტიას“ 
და დამოუკიდებელ კანდიდატ გიორგი ხაზარაძეს. 

 შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო    
სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 



 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანია“ 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 33.4%, „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ 17.8%, „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“ 17.8%, „ჩვენ საქართველოს“ 13.5%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიიას“ 12%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო 
დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(http://tvkvemokartli.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

 მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიას“ 
საკუთარ ეთერში განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „თქვენი 
დრო“, ეომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
(ორჯერ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ), „ჩვენი საქართველოს“ (ერთხელ), „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ 
(ერთხელ), „საქართველო გზის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 



(ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ჩვენი საქართველოს“ (ერთხელ) და 
„უფლის სახელით–უფალია ჩვენი სიმართლე“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში 
შედგა დებატები. 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელეკომპანია დია“ 

შპს „ტელეკომპანია დია“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში „საქართველოს გზას“ 30.3%, „ქართულ ოცნებას“ 30%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 17.4%,  „ერთიანობის დარბაზს“ 13.1%, ყველა დანარჩენ 
სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია დიას“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „ტელეკომპანია დიას“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.dia.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „ტელეკომპანია 
დიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 



გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელეკომპანია დიას“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „თოქ–შოუ ნინო ჩიბჩიურთან ერთად“, რომელსაც საანგარიშო 
პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი 
ოპოზიციის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატი თამარ 
ედიშერაშვილი. გადაცემაში შედგა დებატები. გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ქართული 
პარტიის“ (ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლებმა უარი 
განაცხადეს გადაცემაში მონაწილეობაზე. 

შპს „ტელეკომპანია დიას“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელეკომპანია გურჯაანი“ 

შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 
(29.9%), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (27.1%), „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
(22.5%), „ქართულ ოცნებას“ (20.5%) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (20.5%). ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 



შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.gurjaanitv.ge) 
და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეკომპანია გურჯაანმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ.  

 შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „ძალა უძალოთა“. საანგარიშო პერიოდში 
გადაცემის პირველ ნაწილს პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), 
„ქართული ოცნების (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. გადაცემის მეორე ნაწილში მონაწილეობდა მხოლოდ „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ გამგებლის კანდიდატი, თუმცა გადაცემის წამყვანის 
განცხადებით გადაემაში მონაწილეობაზე უარი განაცხადეს ოთხი პარტიის კანდიდატებმა. 

 შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურია“ 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე  პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (40.8%),  
„საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ (36%), „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“ 
(23.2%), „საქართველოს გზას“ (21.7%), „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (16.4%), „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ (16.3%) (იხ. დიაგრამა).  



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიის“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 
 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიას“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.guria.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია 
გურიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიის“ ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

 

შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარი“ 

შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე  პერიოდში დრო დაეთმო „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 
(41%), „თვითმმართველობა ხალხს“ (20.3%), „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ (19.7%) და 
„ქართულ ოცნებას“ (19%) (იხ. დიაგრამა).  



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(www.tvzari.wordpress.com) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 

ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და 

კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 

პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 

რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 

ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 

მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
დებატების პროგრამა, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან  
სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ) და 
„ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემის წამყვანის განცხადებით 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ წარმომადგენლემა უარი განაცხადა გადაცემაში 
მონაწილეობაზე. 

 შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 
შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომი“ 

 
შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 

ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (56.3%), 



„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“ (22.2%) და  „საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და 
პატრიოტთა პოლიტიკურ მოძრაობას“ (21.5%) (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 
 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.borjomi.tv) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „ფორუმი“, „სტუდია რე“, „გენდერი და 
საზოგადოება“ და „ინტერაქტივი – ტელეხიდი“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ფორუმი“ 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), 
„ქართული ოცნების“ (სამჯერ), „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (სამჯერ), 
„საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა პოლიტიკური მოძრაობის“ (ორჯერ), 
„საქართველოს ლეიბორისტთა პარტიის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატები ნიკოლოზ ხაჩიძე, ილია 
ბერძენიშვილი, ლერი ბიბილური, იზოლდა ლომიძე, მამუკა ლურსმანაშვილი და დავით 
გელაშვილი. გადაცემაში შედგა დებატები. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის 
განცხადებით მთელ რიგ შემთხვევებში პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლები უარს 
აცხადებდნენ გადაცემაში მონაწილეობაზე. ამავე პერიოდში გადაცემაში „სტუდია რე“ გავიდა 
სიუჟეტები „ქართული ოცების“, „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ და „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ შესახებ. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „გენდერი და 
საზოგადოება“ სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) და „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლებს შორის. ამავე პერიოდში გადაცემას „ინტერაქტივი–ტელეხიდი“ 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), 
„ქართული ოცების“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა პოლიტიკური მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
გზის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ) წარმომადგენლები. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს ნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება.  



 

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგო“ 

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ საინფორმაციო 
გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ 
ოცნებას“ (28.5%), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციას“ (24.4%), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსს“ (17.2%), „საქართველოს გზას“ (16.7%) და „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ (13.1%) (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე  პერიოდში შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.argotv.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი 
ტელევიზია არგოს“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ ეთერში 
კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ 
ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

 

 

შპს „ეკომი“ 

შპს „ეკომის“ საინფორმაციო გამოშვებებში დრო „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან 
ოპოზიციას“ (64.8%), „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ (35.2%), „ქართულ ოცნებას“ (27.1%) 
დაეთმო.  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ეკომის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა.  

 
შპს „ეკომის“ მიერ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(https://www.facebook.com/pages/სამაუწყებლო–კომპანია–ლტვ/223100757749023) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ეკომმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 
საანგარიშო პერიოდში შპს „ეკომის“ სამაუწყებლო ბადეში საზოგადოებრივ–

პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

შპს „ეკომის“ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

 

 

 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიში“ 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 
52.4%, „ქართულ ოცნებას“ 47.6%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 42.1%,  „სახალხო 
პარტიას“ (14.8%) დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.odishi.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „დამოუკიდებელმა ტელერადიოკომპანია ოდიშმა“ 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი 
პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც 
საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა 
„ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), 



„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
წარმომადგენლებს შორის.   

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 

 

შპს „მარნეული ტვ“ 

შპს „მარნეული ტვ“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (73.9%) და „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ (15.3%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე  
პერიოდში შპს „მარნეული ტვ“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა. 

შპს „მარნეული ტვ“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.marneulitv.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „მარნეული 
ტვ“–მ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „მარნეული ტვ“–ს სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 
2014“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „მერაბ კოსტავას 
საზოგადოების“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–



ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლებს შორის. ამავე პერიოდში გადაცემას სტუმრობდა დამოუკიდებელი 
კანდიდატი ასად ალიევი, ხოლო გადაცემის სპეციალურ გამოშვებაში პირდაპირ ეთერში 
განთავსდა ინტერვიუ „ქართული ოცნების“ წარმომადგენლეთან. 

შპს „მარნეული ტვ“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 

 

 

 

შპს „იმპერია“ 

შპს „იმპერიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში მონიტორინგის პერიოდში „ერთიანი 
ნაციონალურ მოძრაობას“ 32.4%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 25.1%, „ქართულ 
ოცნებას“ 24%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

 მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე  პერიოდში პერიოდში შპს „იმპერიის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 შპს „იმპერიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (http://9arkhi.wordpress.com) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„იმპერიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 



 შპს „იმპერიას“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები 
„დიალოგი“, „არჩევნები 2014“, „მრავალკუთხედი“ და „ტელედისკუსია“. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას „დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ), 
„ქართული ოცნების“ (ერთხელ) და „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. ამავე პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 
2014“ სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქარტული ოცნების“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს 
შორის. გადაცემის წამყვანის განცხადებით, გადაცემაში მონაწილეობის მისაღებად 
მოწვეულნი იყვნენ სხვა პარტიების წარმომადგენლებიც, თუმცა მათ უარი განაცხადეს. 

შპს „იმპერიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზია“ 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 57.7%, „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ 24.5%, იასონ ჭუმბურიძეს (საინიციატივო ჯგუფი – 17.9%), „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიან ოპოზიციას“ 17.9%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   



შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(http://www.imervizia.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიას“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „ტელედისკუსია“ და „მრავალკუთხედი“. 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. აღსანიშნავია, რომ მონიტორინგის პერიოდში შპს სამაუწყებლო 
კომპანია „იმერვიზიის“ მიერ საინფორმაციო გამოშვებაში გაშუქდა „ქართული ოცნების“ 
საარჩევნო კამპანიის დახურვა, რაც აისახა ტელეკომპანიის მიერ პოლიტიკური 
პარტიებისათვის დათმობილი დროის გრაფიკზე. 

 

 

 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღა“ 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ (31.3%), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან 
ოპოზიციას“ 22.3%, „საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა პოლიტიკურ 
მოძრაობას“ 19.3%, დავით ბაბილუას 15.1%, ლევან სახოკიას 12%, თეა ბალქანიას 11.1%, 
„საქართველოს გზას“ 10.6%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 10.3%, რომან მელიას 10%, 
ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.nwbc.ge) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „თემა“, „მრავალკუთხედი“ და 
„ტელედისკუსია“. მონიტორინგის პერიოდში გადაცემა „თემას“ პირველ ნაწილს 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ორჯერ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), „ნინო ბურჯანაძე-ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ), 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), 
„საქართველოს გზის“ (ერთხელ) და %, „საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა 
პოლიტიკური მოძრაობის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 



შპს „ტელეკომპანია თანამგზავრი“ 

შპს „ტელეკომპანია თანამგზავრის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 07 
ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (44.2%) და „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ (28.8%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე ადგილზე მოხვდა 
„არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (15.2%), მეოთხეზე „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიცია“ 
(11.8%), ხოლო მეხუთზე „საქართველოს ლეიბორისტული პარტია“ (11.3%) (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   
 

შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრს“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tanamgzavri.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრს“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „მრავალკუთხედი“, „დიალოგი“ და „გენდერი და თანასწორობა“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ  
„ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „მწვანეთა 
პარტიის“ (ერთხელ), „მერაბ კოსტავას საზოგადოების“ (ერთხელ), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატები 
ნელი ცქიტიშვილი (ორჯერ), გელა სეხნიაშვილი (ერთხელ) და გიორგი კარჭაული (ერთხელ). 
გადაცემაში შედგა დებატები. 

 შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალებაც. 

 



 

 
 
 

შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისი“ 
 

2014 წლის 07 ივნისიდან 15 ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო გამოშვებებში დრო 
წინასაარჩევნო თემატიკის ფარგლებში მხოლოდ „ქართულ ოცნებას“ დაეთმო.   

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 07 ივნისიდან 15 
ივნისამდე პერიოდში შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tvegrisi.ucoz.com) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისმა“ საჯაროდ გამოაცხადა 
და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „სტუდია რე“ და „არჩევნები 2014“. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემა „არჩევნები 2014“–ის პირველ ნაწილს პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“, „საქართველოს 
გზის“ და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ გამგებლობის კანდიდატებს შორის. 
გადაცემის მეორე ნაწილს სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“, 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
წარმომადგენლებს შორის. 



 
შპს „ქართული ტვ“ 

 
საინფორმაციო გამოშვებებში დრო „ქართულ ოცნებას“ დაეთმო. 
 
შპს „ქართული ტვ“–ს საჯაროდ გამოცხადებული და კომისიაში წარმოდგენილი არ 

აქვს მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
 
შპს „ქართული ტვ“–ს სამაუწყებლო ბადეში საანგარიშო პერიოდში განთავსებული არ 

ყოფილა საზოგადოებრივ–პოლიტიკური თემატიკის პროგრამები. 


