
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ ჩატარებული მედია 
მონიტორინგის შედეგები  

(31.05.2014 – 06.06.2014) 

 
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2012 წლის 15 აგვისტოს „წინა 

საარჩევნო პროცესში მედიის მონაწილეობისა და მისი გამოყენების წესის“ შესახებ 
დადგენილება დაამტკიცა. 
 

დადგენილების თანახმად განისაზღვრა, რომ კომისია უფლებამოსილია შეისყიდოს 
მედია მონიტორინგის განხორციელებისათვის საჭირო მომსახურება ან უშუალოდ 
განახორციელოს მედია მონიტორინგი ან/და გამოიყენოს მაღალი საზოგადოებრივი ნდობის 
მქონე საერთაშორისო ორგანიზაციების ან/და სამოქალაქო სექტორის სუბიექტების მიერ 
საარჩევნო პროცესის მიმდინარეობისას ჩატარებული და ამ წესების რელევანტური, საჯაროდ 
ხელმისაწვდომი მედია მონიტორინგის შედეგები.  

 
2014 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოთა არჩევნებისთვის კომისია 

თავად ატარებს წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგს. საქართველოს ორგანული 
კანონის „საარჩევნო კოდექსის“ თანახმად სამაუწყებლო კომპანიების მონიტორინგი 
კენჭისყრამდე 50 დღით ადრე დაიწყო. მონიტორინგს დაექვემდებარა ყველა კერძო საერთო 
ლიცენზიის მფლობელი კომპანია, საზოგადოებრივი მაუწყებელი და საზოგადოებრივი 
მაუწყებლის აჭარის ტელევიზია. 
 
მედია მონიტორინგის პროცესში კომისიის დაკვირვების საგანი არის: 
 
ა) წინა საარჩევნო რეკლამა; 
ბ) წინა საარჩევნო დებატები; 
გ) ახალ ამბები და საზოგადოებრივ-პოლიტიკური გადაცემები; 
დ) წინა საარჩევნო აგიტაცია; 
 
მონიტორინგის შედეგებში მოცემულია დეტალური ანალიზი სამაუწყებლო კომპანიებში 
წინა საარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამის სამართლიან და გამჭვირვალე 
განაწილებაზე. საანგარიშო პერიოდში, ახალი ამბებისა და საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემების, ასევე წინა საარჩევნო დებატების მონიტორინგის პროცესში ყურადღება 
გამახვილებულია სამაუწყებლო კომპანიების მხრიდან კვალიფიციური საარჩევნო 
სუბიექტებისათვის დათმობილ დროზე და მათი წინასაარჩევნო აქტივობების გაშუქებაზე. 
კომისიის მონიტორების დაკვირვების საგანია, ასევე, მაუწყებლის მხრიდან იმ პოლიტიკური 
სუბიექტების საქმიანობის გაშუქება, რომლებიც არ წარმოადგენენ კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს, მაგრამ მონაწილეობენ არჩევნებში. მაუწყებლების მიერ მოქმედი 
კანონმდებლობით გათვალისწინებული ვალდებულებების შეუსრულებლობის შემთხვევაში, 
ობიექტური გარემოებების არარსებობისას, კომისია შეისწავლის ყოველ კონკრეტულ საკითხს 
და გაატარებს კანონით გათვალისწინებულ ღონისძიებებს. მოცემული მედია მონიტორინგის 
შედეგები წარმოადგენს შუალედურ ანგარიშს და მოიცავს პერიოდს 2014 წლის 31 მაისიდან 
06 ივნისის ჩათვლით. 



(31.05–06.06) 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“ 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 42.9%, „ქართულ 
ოცნებას“  36.5%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 10.3%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 
10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

 მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.rustavi2.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–მა საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ფასიანი დრო არ აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს 
და არც ერთ საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „არჩევანი“, „განსხვავებული აქცენტები“, „P.S“ 
და „კვირის თემა“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევანი“ სტუმრობდნენ „ქართული 
ოცნების“ წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას „კვირის თემა“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ქართული 
ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „განსხვავებული 
აქცენტები“ სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენლები. ამავე 
გადაცემაში გავიდა სიუჟეტი „ქართული ოცნების“ წინასაარჩევნო დაპირებების შესახებ. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემაში „P.S“ გავიდა სიუჟეტი „ქართული ოცნების“ მერობის 
კანდიდატ დავით ნარმანიაზე. აღნიშნულ სიუჯეტთან დაკავშირებით კომენტარს „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენელიც აკეთებდა. 

 აღსანიშნავია, რომ საანგარიშო პერიოდში გაიმართა საქართველოს პრემიერ–
მინისტრის პრესკონფერენცია, სადაც სხვა საკითხებთან ერთად მნიშვნელოვანი დრო 
დაეთმო წინასაარჩევნო პროცესის მიმდინარეობას და „ქართული ოცნების“ კანდიდატებს. 

 შპს სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 



 

 

შპს „ტელეიმედი“ 

შპს „ტელეიმედის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე  
პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (41.7%) და „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
(29.2%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე ადგილზე მოხვდა „არასაპარლამენტო 
ოპოზიცია“ (11.3%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეიმედის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

 შპს „ტელეიმედის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.imedi.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელეიმედმა“ 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელეიმედის“ ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი ფასიანი დრო არ 
აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს და არც ერთ 
საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

შპს „ტელეიმედის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
პროგრამები თეა სიჭინავას „პოლიტიკის დრო“, „პანორამა“ და „რეაქცია“. 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში გადაცემას თეა სიჭინავას „პოლიტიკის დრო“ 



პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“ 
(ერთხელ) და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. 
ამავე პერიოდში გადაცემას „რეაქცია“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და 
დებატები შედგა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
(ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
მერობის კანდიდატებს შორის.  

 შპს „ტელეიმედის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. აღსანიშნავია, 
რომ მონიტორინგის პერიოდში შპს „ტელეიმედის“ მიერ საინფორმაციო გამოშვების 
პირდაპირ ეთერში გაშუქდა „ქართული ოცნების“ წინასაარჩევნო კამპანიის გახსნა, რაც აისახა 
ტელეკომპანიის მიერ პოლიტიკური პარტიებისათვის დათმობილი დროის გრაფიკზე.  

 

 

 

შპს „სტუდია მაესტრო“ 

შპს „სტუდია მაესტროს“ („მაესტრო“ და „TV11“) საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 
წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 51.1%, 
„ქართულ ოცნებას“ 30.7%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „სტუდია მაესტროს“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.maestro.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 



„სტუდია მაესტრომ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ ერთი დღის განმავლობაში გამოყოფილი ფასიანი დრო არ 
აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 15 პროცენტს და არც ერთ 
საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ მესამედზე მეტი. 

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში განთავსებულია საინფორმაციო გამოშვება 
„მაესტროს ცხრიანი“, რომელშიც ინტეგრირებულია დებატების პროგრამა, რომლის 
ფორმატიც ზოგჯერ იცვლება და გადის როგორც ტიპიური საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემა, ვინაიდან გადაცემაში მხოლოდ ერთი სტუმარია მოწვეული. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა  
„ქართული ოცნების“ (ოთხჯერ) და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (სამჯერ) 
წარმომადგენლებს შორის.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემა „ნათია გამცემლიძის დებატები“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ნათია 
გამცემლიძის დებატები“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა 
„ქართული ოცნების“, „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“, „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენლებს შორის.  

შპს „სტუდია მაესტროს“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს უმეტესად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 

 



საზოგადოებრივი მაუწყებელი 

I არხი – საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში 
„ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 37.5%, „ქართულ ოცნებას“ 24.4%, „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიან ოპოზიციას“ 13.9%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 13.2%, ყველა დანარჩენ 
სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

 აღსანიშნავია, რომ სსიპ „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ I არხის ეთერში 
განთავსებულ ახალი ამბების პროგრამა „მოამბეს“ საანგარიშო პერიოდში სტუმრობდნენ 
პოლიტიკური პარტიების „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ და „საქართველოს გზის“ 
მერობის კანდიდატები. სსიპ „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ I არხის ეთერში 
განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „პირველი სტუდია“, რომელსაც 
მონიტორინგის პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ 
(ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), „მწვანეთა პარტიის“ 
(ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ), „რეფორმატორების“ (ერთხელ) და 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ წარმომადგენლები.  

II არხის – მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ II 
არხზე განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „ბრიფინგის დრო“,  
„თავისფალი ტრიბუნა“ და „ეპიცენტრი“. მონიტორინგის პერიოდში გადაცემას „ბრიფინგის 
დრო“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ცხრამეტჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ცამეტჯერ), „ქართული ოცნების“ 
(თოთხმეტჯერ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (რვაჯერ), „საქართველოს 
ლეიბორისტული პარტიის“ (შვიდჯერ), „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ორჯერ), 
„თვითმმართველობა ხალხს“ (ოთხჯერ), „საქართველოს გზის“ (ორჯერ), „მომავალი 
საქართველოსთვის“ (ორჯერ), „უფლის სახელით–უფალია ჩვენი სიმართლის“ (ორჯერ), 
„სახალხო პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას „თავისუფალი 
ტრიბუნა“ სტუმრობდნენ „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ორჯერ),„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული 
პარტიის“ (ერთხელ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ 
(ერთხელ), „მომავალი საქართველოსთვის“ (ერთხელ) და „ჩვენი საქართველოს“ 
წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ეპიცენტრი“ სტუმრობდნენ 
„ქართული ოცნების“, (ერთხელ) „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ეროვნულ 
დემოკრატიული პარტიის“ (ერთხელ) და „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.gpb.ge) 
და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, სსიპ 
„საზოგადოებრივ მაუწყებელმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, 
თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 



განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 სსიპ „საზოგადოებრივ მაუწყებელს“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზია 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ (27.2%) და „ქართულ ოცნებას“ (26.3%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე 
ადგილზე მოხვდა „საქართველოს გზა“ (16.7%), მეოთხეზე „საქართველოს ლეიბორისტული 
პარტია“ (15.3%), ხოლო მეხუთზე „ხალხის პარტია“. დათმობილი დროის მიხედვით მეექვსე 
ადგილზე „ერთიანობის დარბაზი“ (13%), ხოლო მეშვიდეზე „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი 
ოპოზიცია“ (10%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.ajaratv.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიამ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „აირჩიე ქალაქის მერი“, „არჩევანის დრო“ და 



„არჩევნები 2014“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „აირჩიე ქალაქის მერი“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (სამჯერ), „ქართული 
ოცნების“ (სამჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ორჯერ) და „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. ამავე პერიოდში 
გადაცემას „არჩევანის დრო“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (სამჯერ), „ქართული ოცნების“ (სამჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (სამჯერ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), 
„საქართველოს გზის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატები 
ბადრი გობაძე, თენგიზ თავდგირიძე, გელა სურმანიძე, იზა ანდღულაძე, ეთერ ჯორთმენაძე, 
ლევან ანთაძე, ირაკლი შალამბერიძე, მერაბ აბაშიძე, ნიაზ ბოლქვაძე და ჯემალ მეგრელაძე. 
გადაცემაში შედგა დებატები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ოთხჯერ), 
„ქართული ოცნების“ (ოთხჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (სამჯერ), 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ორჯერ), „ერთიანობის დარბაზის“ (ორჯერ), 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. 

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 

 

შპს „ტელეკომპანია კავკასია“ 

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 
07 ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 37.4%, „ქართულ ოცნებას“  
35.4%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 12.6%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები 
დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.kavkasiatv.ge) 
და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეკომპანია კავკასიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „სტუდია სპექტრი“, „ბარიერი“, „არჩევანი 2014“ და „აირჩიე 
ქალაქის მერი“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „აირჩიე ქალაქის მერი“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
(ერთხელ), „მწვანეთა პარტიის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) და 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს შორის. 
აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ქართული ოცნების“ 
წარმომადგენლემა უარი განაცხადა გადაცემაში მონაწილეობაზე. ამავე პერიოდში გადაცემას 
„სპექტრი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ბარიერი“ სტუმრობდნენ „ქართული 
ოცნების“ (სამჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ორჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები 
და დამოუკიდებელი კანდიდატი ალექსანდრე ელისაშვილი. გადაცემაში შედგა დებატები. 
ამავე პერიოდში გადაცემა „არჩევნები 2014“–ის პირველ ნაწილში გავიდა სიუჟეტები 
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ და „ქრისტიან კონსერვატიული პარტიის“ შესახებ, 
ხოლო გადაცემის მეორე ნაწილს სტუმრობდა „არასაპარლამენტო ოპოზიციის 
წარმომადგენელი. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ წარმომადგენლემა უარი განაცხადა გადაცემაში მონაწილეობაზე. 

შპს „ტელეკომპანია კავკასიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

  



 

 

ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ 

ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ სამაუწყებლო ბადის მონიტორინგის 
შედეგად ირკვევა, რომ 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში კომპანიის მიერ 
ახალი ამბების პროგრამა განთავსებული არ ყოფილა.  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.fmabkhazia.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, ააიპ „მედია ცენტრმა ღია აფხაზეთისათვის“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 ააიპ „მედია ცენტრი ღია აფხაზეთისათვის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „სოციალური შეკითხვა“, რომელსაც საანგარიშო 
პერიოდში სტურმობდნენ „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ და „საქართველოს 
ლეიბორისტული პარტიის“ მერობის კანდიდატები. 

  

 

 



შპს „TV8“ 

საანგარიშო პერიოდში შპს „TV8“–ს სამაუწყებლო ბადეში ახალაი ამბები და  
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „TV8“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა.  

 შპს „TV8“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv8.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „TV8“–მ საჯაროდ 
გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე 
და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივი“ 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“ (59.6%) და 
„ქართულ ოცნებას“ (40.4%) დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“  თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(www.obieqtivi.net) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა 
ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის 
გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 
დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივს“ საკუთარ 
ეთერში განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „ღამის სტუდია“, 
„საღამოს თოქ–შოუ“, „ქართული საგანძური“, „არჩევნები 2014“, „პრემიერის საათი“ და 
„პრობლემატური საკითხები“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ღამის სტუდია“ 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ 
(ხუთჯერ) წარმომადგენლები. ამავე პერიოდში გადაცემას „საღამოს თოქ–შოუ“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ ასევე „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ცხრაჯერ) 
წარმომადგენლები. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ და „ქართული ოცნების“ წარმომადგენლები უარს აცხადებენ 



გადაცემაში მონაწიელობაზე. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „ქართული საგანძური“ 
სტუმრობდა „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) წარმომადგენელი, ხოლო 
გადაცემას „პრობლემატური საკითხები“ სტუმრობდა „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) 
წარმომადგენელი. ამავე პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდა „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენელი. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემაში „პრემიერის საათი“ გავიდა სიუჟეტი „ქართული ოცნების“ 
შესახებ. 

ააიპ „მედია-კავშირი ობიექტივის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 

 

 

შპს ტელეკომპანია ”I სტერეო” 

შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 
07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 58.3%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 41.7%, „ქართულ ოცნებას“ 12.7%. დანარჩენ სუბიექტებს 
10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 

გამოყოფილი არ აქვს. 
 



 საანგარიშო პერიოდში შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულია პროგრამა „მეშვიდე სართული“, რომელიც ხასიათდება საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამის ნიშნებით.  
 
 შპს ტელეკომპანია ”I სტერეოს” ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  
 

 

 

შპს „პალიტრა TV“ 

2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო გამოშვებებში დრო 
პოლიტიკურ პარტიებს წინასაარჩევნო თემატიკის ფარგლებში არ დათმობია. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „პალიტრა TV“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 შპს „პალიტრა TV“–ს ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 
გამოყოფილი არ აქვს. 

 შპს „პალიტრა TV“–ს ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
გადაცემები „რეზიუმე მერაბ მეტრეველთან ერთად“, „პროვოკატორი“ და „სოციოგრამა“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „რეზიუმე მერაბ მეტრეველთან ერთად“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდა „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენელი. ამავე პერიოდში გადაცემას „პროვოკატორი“ პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები.  

 

 



შპს „ხარისხის არხი“ 

2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო გამოშვებებში დრო 
პოლიტიკურ პარტიებს წინასაარჩევნო თემატიკის ფარგლებში არ დათმობია.  

შპს „ხარისხის არხს“ ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის დრო 
გამოყოფილი არ აქვს. 

საანგარიშო პერიოდში შპს „ხარისხის არხის“ სამაუწყებლო ბადეში საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთი“ 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში „ჩვენ საქართველოს“ 48.1%,  „ქართულ ოცნებას“ 13 .3%, 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 12.7%,  ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო 
დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.facebook.com/trialeti.tvradio) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთმა“ საჯაროდ 
გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე 
და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „საქართველოს გზის“ (ორჯერ), „ქართული ოცნების“ (სამჯერ) 
და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ორჯერ), „მწვანეთა პარტიის“ (ერთხელ) და 
„საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა 
დებატები. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია თრიალეთის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 



 

 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდი“ (ტაბულა) 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო მეტწილად „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
(69.2%) დაეთმო. დათმობილი დროის მიხედვით მეორე ადგილზე მოხვდა 
„არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (13.1%), ხოლო მესამეზე „ქართული ოცნება“ (10.7%).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tabula.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „ფოკუსი“ და „თეორემა“. საანგარიშო პერიოდში 
გადაცემას „ფოკუსი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ხუთჯერ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ორჯერ) და „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. ამავე 
პერიოდში გადაცემას „თეორემა“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდა „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) წარმომადგენელი. აღსანიშნავია, რომ ააიპ 



„სამოქალაქო განათლების ფონდის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულ სხვა თემატიკის 
გადაცემაში საანგარიშო პერიოდში სტუმრობდა პოლიტიკური პარტიის წარმომადგენელი. 
კერძოდ, გადაცემას „მძიმე კაცთან“ სტუმრობდა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
მერობის კანდიდატი ნიკა მელია. 

ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

შპს „მეოთხე არხი“ 

შპს „მეოთხე არხის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 29.1%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 25.8%, 
„საქართველოს გზას“ 12.5%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 12.5%, „ნინო ბურჯანაძე–ერთინ 
ოპოზიციას“ 10.9%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „მეოთხე არხის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „მეოთხე არხის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.facebook.com/tv4–
ბათუმი) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „მეოთხე არხმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 



განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „მეოთხე არხის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „დეტალები“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ორჯერ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ), 
„საქართველოს გზის“ (ორჯერ), „ხალხის პარტიის“ (ორჯერ), „რეფორმატორების“ (ორჯერ), 
„ერთიანობის დარბაზის“ (ერთხელ), „საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა 
პოლიტიკური მოძრაობის“ (ერთხელ) და „მერაბ კოსტავას საზოგადების“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. 

შპს „მეოთხე არხის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „TV3“ 

შპს „TV3“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე 
პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 42.5%, „ქართულ ოცნებას“ 39.8%, ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „TV 3“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 



კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა. 

შპს „TV 3“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv3.ge) და კომისიაში 
წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „TV 3“–მა 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს „TV 3“–ს წინასაარჩევნო უფასო პოლიტიკური რეკლამისათვის გამოყოფილი აქვს 
უფასო საეთერო დრო. ამასთანავე, შპს „TV 3“–ის მიერ ერთი დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ფასიანი დრო არ აღემატება მისი დღიური მაუწყებლობის საერთო მოცულობის 
15 პროცენტს და არც ერთ საარჩევნო სუბიექტს არ ჰქონდა დათმობილი ამ დროის ერთ 
მესამედზე მეტი. 

 შპს „TV 3“–ის სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური 
პროგრამა „არჩევნები 2014“, რომელსაც საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ და დებატები შედგა  „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლებს შორის. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენელმა გადაცემაში მონაწილეობაზე უარი განაცხადა. 

შპს „TV 3“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება.  

 

 

 

 



შპს „ტელეკომპანია პიკ“ 

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 44.1%, „ქართულ ოცნებას“  40.9%, 
ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.pik.tv) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 

საანგარიშო პერიოდში შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის სამაუწყებლო ბადეში 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა.  

შპს „ტელეკომპანია პიკ“–ის ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელეარხი 25“ 

შპს „ტელეარხი 25“–ის საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 32.4%, „ქართულ ოცნებას“ 30.7%,  
„საქართველოს ლეიბორისტულ პარტის“ 10.4%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე 
ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეარხი 25“–ის თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 



საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა.   

შპს „ტელეარხი 25“–ის მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.tv25.ge) და 

კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეარხი 25“–მა საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ შპს „ტელეარხ 25“–ს საკუთარ ეთერში 
განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „დიალოგი“ და „სტუდია რე“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ 
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), 
„რეფორმატორების“ (ერთხელ), „ხალხის პარტიის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და 
დამოუკიდებელი კანდიდატები ეთერ ჯორთმელაძე, გელა სურმანიძე და იზა ანდღულაძე. 
გადაცემაში შედგა დებატები. 

შპს „ტელეარხი 25“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს ტელერადიოკომპანია „რიონი“ 

საინფორმაციო გამოშვებებში დრო მეტწილად „ქართულ ოცნებას“ (32.5%) და „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (30.3%) დაეთმო. დათმობილი დროის მიხედვით მესამე 



ადგილზე დამოუკიდებელი კანდიდატი გიორგი ხაზარაძე (18.9%) მოხვდა. ყველა დანარჩენ 
სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

 
 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.rionitv.com) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. შპს ტელერადიოკომპანია „რიონმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „თემა“, „ობიექტური აზრი“, „არჩევნები 2014“, „სამართლიანობა 
და თანასწორობა“ „მრავალკუთხედი“, „7 დღე“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „თემა“ 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) კანდიდატებს 
შორის. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით გადაცემაში მონაწიელობაზე 
უარი განაცხადეს სხვა პარტიების წარმომადგენლებმა (არ დაკონკრეტებულა პარტიების 
დასახელება). ამავე პერიოდში გადაცემას „ობიექტური აზრი“ სტუმრობდნენ და დებატები 
შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „თვითმმართველობა ხალხს“ (ერთხელ), 
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტური პარტიის“ 
(ერთხელ) და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს შორის. ამავე 
პერიოდში გადაცემას „სამართლიანობა და თანასწორობა“ სტუმრობდნენ „ქართული 
ოცნების“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები და 
დამოუკიდებელი კანდიდატი ნათია გუდავა. გადაცემაში „მრავალკუთხედი“ გავიდა 
სიუჟეტი ქალთა არჩევნბში ჩართულობის შესახებ, ხოლო „7 დღეში“ გავიდა სიუჟეტი 
„ქართული ოცნების“ და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ მოსახლეობასთან 
შეხვედრების შესახებ. 

 შპს ტელერადიოკომპანია „რიონის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“ 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 
წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (37.4%) და 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (20.2%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე ადგილზე 
მოხვდა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა“ (16.6%), ხოლო მეოთხეზე „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიცია“ (11.1%). ყველა დანარჩენ სუბიექტებს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო 
(იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.megatv.ge) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
შპს „დამოუკიდებელმა ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–მ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ-პოლიტიკური პროგრამები „დებატები“, „არჩევნები 2014“, „კვირის 
ფაქტები“ და „ტელედისკუსია“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „დებატები“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (სამჯერ), „ქართული 
ოცნების“ (ოთხჯერ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ოთხჯერ), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ორჯერ), „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ორჯერ) და 
„თავისუფლება–ზვიად გამსახურდიის გზის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში 



შედგა დებატები. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის წამყვანის განცხადებით რამოდენიმე 
შემთხვევაში პოლიტიკურ პარტიების წარმომადგენლები უარს აცხადებდნენ გადაცემაში 
მონაწილეობაზე. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „არჩევნები 2014“ სტუმრობდნენ და 
დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ 
(ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) მერობის კანდიდატებს 
შორის. ამავე პერიოდში გადაცემაში „კვირის ფაქტები“ გავიდა სიუჟეტები „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“, „ქართული ოცნების“, „სახალხო პარტიის“, „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“, „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“, „თვითმმართველობა 
ხალხს“, „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
შესახებ. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელეკომპანია მეგა–ტვ“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო    
სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანია“ 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში „ქართულ ოცნებას“ 28.9%, „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ 28.6%, „ჩვენ საქართველოს“ 17.5%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები 
დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 



სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(http://tvkvemokartli.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიას“ 
საკუთარ ეთერში განთავსებული აქვს საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „თქვენი 
დრო“ და „აირჩიე მერი“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „თქვენი დრო“ პოლიტიკური 
პარტიებიდან სტუმრობდნენ „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ორჯერ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ქართული ოცნების“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ჩვენი საქართველოს“ (ერთხელ) და „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. ამავე 
პერიოდში გადაცემას „აირჩიე მერი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და 
დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ 
(ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) და არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. 

სს „ქვემო ქართლის ტელერადიოკომპანიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 



შპს „ტელეკომპანია დია“ 

შპს „ტელეკომპანია დია“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 35.9%, „ქართულ ოცნებას“ 26.5%,  
„ერთიანობის დარბაზს“ 16.4%, „საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ 12.3%, ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07  
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია დიას“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი 
საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის 
დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „ტელეკომპანია დიას“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.dia.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „ტელეკომპანია 
დიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „ტელეკომპანია დიას“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამა „თოქ–შოუ ნინო ჩიბჩიურთან ერთად“, რომელსაც საანგარიშო 
პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი 
ოპოზიციის“ (ერთხელ), „საქართველოს მშრომელთა საბჭოს“ (ერთხელ), „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობს“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ) და „ქართული 
ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემაში შედგა დებატები. აღსანიშნავია, რომ 
გადაცემის წამყვანის განცხადებით ცალკეულ შემთხვევებში „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ 
(ერთხელ), „ერთიანობის დარბაზის“ (ერთხელ), „ქართული პარტიის“ (ერთხელ) და „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებმა უარი განაცხადეს 
გადაცემაში მონაწილეობაზე.  

შპს „ტელეკომპანია დიას“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 



შპს „ტელეკომპანია გურჯაანი“ 

შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31მაისიდან 
07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (41.8%) და 
„ერთიანი ნაციონალურ მოძრაობას“ (39.4%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე 
ადგილზე მოხვდა „არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (10%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% 
ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.gurjaanitv.ge) 
და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ტელეკომპანია გურჯაანმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ 
რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი 
საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, 
ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი 
საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ.  

შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „ძალა უძალოთა“, რომელსაც საანგარიშო 
პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს გზის“ (ერთხელ) და „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. აღსანიშნავია, რომ გადაცემის 
წამყავნის განმარტებით „ქართული ოცნების“ წარმომადგენელმა უარი განაცხადა გადაცემაში 
მონაწილეობაზე. 

 შპს „ტელეკომპანია გურჯაანის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 



შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურია“ 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ 
ოცნებას“ (52.5%). დათმობილი დროის მიხედვით მეორე ადგილზე მოხვდა „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიცია“ (27.3%), მესამეზე „არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (20.1%), 
ხოლო მეოთხეზე „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსი“ (16.2%) (იხ. დიაგრამა). 
 მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიის“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიას“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.guria.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია 
გურიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 
 შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიის“ სამაუწყებლო ბადეში 
განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემა „თქვენთან ერთად“, რომელსაც 
საანგარიშო პერიოდში პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ (ორჯერ), „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ), „ქართული 
ოცნების“ (ერთხელ) და „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. 
გადაცემაში შედგა დებატები. 
 შპს „დამოუკიდებელი სამაუწყებლო კომპანია გურიის“ ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 
 

 



შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარი“ 

2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო გამოშვებებში დრო 
პოლიტიკური პარტიებიდან მხოლოდ „თვითმმართველობა ხალხს“ დაეთმო. 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(www.tvzari.wordpress.com) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 

ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და 

კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 

პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 

რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 

ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 

მომსახურების შესახებ. 

საანგარიშო პერიოდში შპს „ტელე–რადიო პრესკომპანია ზარის“ სამაუწყებლო ბადეში 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომი“ 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“  (38.4%), „ნინო 
ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (31.9%), „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ (29.7%) და 
„საქართველოს ლეიბორისტულ პარტიას“ (28.2%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% 
ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა). 

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 
 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.borjomi.tv) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „ფორუმი“ და „მრავალკუთხედი“. საანგარიშო 
პერიოდში გადაცემას „ფორუმი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ „ქართული 



ოცნების“ (ერთხელ), „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „საქართველოს 
პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ), „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ (ერთხელ), 
„საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და პატრიოტთა პოლიტიკური მოძრაობის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლები და დამოუკიდებელი კანდიდატი თეოდორე მელიქიძე. გადაცემაშ შედგა 
დებატები. ამავე პერიოდში გადაცემაში „მრვალაკუთხედი“ დრო დაეთმო „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ და „ქართულ ოცნებას“. 

შპს „ტელე–რადიო კომპანია ბორჯომის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება.  

 

 

 

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგო“ 

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ საინფორმაციო 
გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ (37.3%) და „ქართულ ოცნებას“ (28.4%). დათმობილი დროის 
მიხედვით მესამე ადგილზე მოხვდა „საქართველოს ლეიბორისტული პარტია“ (20.8%). ყველა 
დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე  პერიოდში შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.  

შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.argotv.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი 
ტელევიზია არგოს“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 



რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ სამაუწყებლო 
ბადეში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „მრავალკუთხედი“, 
რომელშიც საანგარიშო პერიოდში გავიდა სიუჟეტები „ქართული ოცნების“ და „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ შეასახებ. 

 შპს „ტელერადიო კორპორაცია ინფორმკავშირი ტელევიზია არგოს“ ეთერში 
კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ 
ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „ეკომი“ 

შპს „ეკომის“ საინფორმაციო გამოშვებებში დრო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
(61%), „ქართულ ოცნებას“ (39%) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ (31.7%) დაეთმო.  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „ეკომის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა.  

 
შპს „ეკომის“ მიერ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 

(https://www.facebook.com/pages/სამაუწყებლო–კომპანია–ლტვ/223100757749023) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„ეკომმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 



რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 
საანგარიშო პერიოდში შპს „ეკომის“ სამაუწყებლო ბადეში საზოგადოებრივ–

პოლიტიკური პროგრამები განთავსებული არ ყოფილა. 

შპს „ეკომის“ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიში“ 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 
2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ 
59.3%, „ქართულ ოცნებას“ 40.7%, „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ 29.1%, „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიან ოპოზიციას“ (11.4%) დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ 
თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, 
სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ მიერ საჯაროდ 
გამოცხადებულია (www.odishi.ge) და კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის 
ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „დამოუკიდებელმა ტელერადიოკომპანია ოდიშმა“ 
საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ 
რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი 
პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 



გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს „დამოუკიდებელი ტელერადიოკომპანია ოდიშის“ ეთერში კვალიფიციურ 
საარჩევნო სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს „მარნეული ტვ“ 

შპს „მარნეული ტვ“–ს საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (68.7%) და „ერთიან 
ნაციონალურ მოძრაობას“ (19.1%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10%–ზე ნაკლები დრო 
დაეთმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის 2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე 
პერიოდში შპს „მარნეული ტვ“–ს თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა. 

შპს „მარნეული ტვ“–ს მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (www.marneulitv.ge) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. შპს „მარნეული 
ტვ“–მ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან 
რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და 
ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში 
გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და 
გაწეული მომსახურების შესახებ.  

შპს „მარნეული ტვ“–ს ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტნაკლებად 
ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 



 

 

შპს „იმპერია“ 

შპს „იმპერიის“ საინფორმაციო გამოშვებებში მონიტორინგის პერიოდში დრო 
დაეთმო„ერთიანი ნაციონალურ მოძრაობას“ (24.1%), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 
(22.6%), „ქართულ ოცნებას“ (21.7%), „არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (18.8%%) და 
„საქართველოს გზას“ (12.7%). ყველა დანარჩენ სუბიექტს კი 10% ნაკლები დრო დაეთმო (იხ. 
დიაგრამა).  

 მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „იმპერიის“ თვითრეგულირების მექანიზმში არცერთი საჩივარი 
კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის 
შესახებ არ შესულა.  

 შპს „იმპერიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია (http://9arkhi.wordpress.com) და 
კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. კერძოდ, შპს 
„იმპერიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი 
რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო 
უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის 
განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის 
ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „იმპერიას“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები 
„დიალოგი“, „მრავალკუთხედი“ და „ტელედისკუსია“. საანგარიშო პერიოდში გადაცემას 
„დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი 
ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ) 
და „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) წარმომადგენლები. გადაცემის წამყვანის განცხადებით, 
გადაცემაში მონაწილეობის მისაღებად მოწვეულნი იყვნენ სხვა პარტიების 
წარმომადგენლებიც, თუმცა მათ უარი განაცხადეს. ამავე პერიოდში გადაცემაში 



„მრავალკუთხედი“ გავიდა სიჟეტები „ქართული ოცნების“ და „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ შეასახებ. 

შპს „იმპერიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს მეტწილად ეძლეოდათ 
ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალება. 

 

 

 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზია“ 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო „ქართულ ოცნებას“ 49.9%, „ერთიან ნაციონალურ 
მოძრაობას“ 25.7%, იასონ ჭუმბურიძეს (საინიციატივო ჯგუფი – 24.3%), „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციას“ 18.2%, „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს“ 16.5% და დავით რობაქიძეს 
(საინიციატივო ჯგუფი–11.5%) დაეათმო (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(http://www.imervizia.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და 
კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ, და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 



შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიას“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური გადაცემები „ტელედისკუსია“ და „მრავალკუთხედი“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემაში „ტელედისკუსია“ დრო დაეთმო „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციას“ და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“. 

შპს სამაუწყებლო კომპანია „იმერვიზიის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს მეტწილად ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის 
გაკეთების საშუალება. 

 

 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღა“ 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 
31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო „საქართველოს ძალოვან ვეტერანთა და 
პატრიოტთა პოლიტიკურ მოძრაობას“ (26.9%) და „ნინო ბურჯანაძე–ერთიან ოპოზიციას“ 
(20.7%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე ადგილზე „ქართული ოცნება“ (18.1%), ხოლო 
მეოთხეზე რომან მელია (საინიციატივო ჯგუფი –  11.8%) მოხვდა. მეხუთზე–მეექვსე 
ადგილებზე „არასაპარლამენტო ოპოზიცია“ (11.2%) და თამარ გვასალია (საინიციატივო 
ჯგუფი –  10.5%) მოხვდნენ (იხ. დიაგრამა).  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.nwbc.ge) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 
კერძოდ, შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღამ“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 



აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

 შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ ეთერში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამები „თემა“, „მრავალკუთხედი“ და 
„ტელედისკუსია“. მონიტორინგის პერიოდში გადაცემა „თემას“ პირველ ნაწილს 
პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ქართული ოცნების“, 
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“, „ნინო ბურჯანაძე-ერთიანი ოპოზიციის“, 
წარმომადგენლებს და დამოუკიდებელ კანდიდატ ცეზარ წულაიას შორის. გადაცემის მეორე 
ნაწილს სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“, „ნინო 
ბურჯანაძე-ერთიანი ოპოზიციის“, „არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ და „ქართული ოცნების“ 
ახალგაზრდული ფრთის წარმომადგენლებს შორის. ამავე პერიოდში გადაცემაში 
„მრავალკუთხედი“ გავიდა სიჟეტები „ქართული ოცნების“ და „ერთიანი ნაციონალური 
მოძრაობის“ შეასახებ. 

შპს „სამაუწყებლო კომპანია მეცხრე ტალღას“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო 
სუბიექტებს ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების 
საშუალება. 

 

 

 

შპს „ტელეკომპანია თანამგზავრი“ 

შპს „ტელეკომპანია თანამგზავრის“ საინფორმაციო გამოშვებებში 2014 წლის 31 
მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ (34.2%) და 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციას“ (27.1%). დათმობილი დროის მიხედვით მესამე ადგილზე 
მოხვდა „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა“ (20.1%), ხოლო მეოთხეზე „ნინო ბურჯანაძე–
ერთიანი ოპოზიცია“ (18.6%) (იხ. დიაგრამა).  



მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრის“ თვითრეგულირების მექანიზმში 
არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის პრინციპისა და 
ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა.   
 

შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრს“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tanamgzavri.tv) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრმა“ საჯაროდ გამოაცხადა და კომისიას 
მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა პერიოდულობით 
არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამისა და 
აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი ხანგრძლივობის შესახებ, 
და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ. 

შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრს“ ეთერში განთავსებულია საზოგადოებრივ–
პოლიტიკური პროგრამები „მრავალკუთხედი“, „დიალოგი“ და „გენდერი და თანასწორობა“. 
საანგარიშო პერიოდში გადაცემას „დიალოგი“ პოლიტიკური პარტიებიდან სტუმრობდნენ და 
დებატები შედგა „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ (ერთხელ), „არასაპარლამენტო 
ოპოზიციის“ (ერთხელ) და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ (ერთხელ) 
წარმომადგენლებს შორის. ამავე პერიოდში გადაცმას „გენდერი და თანასწორობა“ 
სტუმრობდნენ „ქართული ოცნების“ (ერთხელ) და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლები. საანგარიშო პერიოდში შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრის“ 
ეთერში განთავსდა პოლიტიკური ტელედებატები, რომელსაც პოლიტიკური პარტიებიდან 
სტუმრობდნენ და დებატები შედგა „საქართველოს პატრიოტთა ალიანსის“ (ერთხელ), 
„არასაპარლამენტო ოპოზიციის“ (ერთხელ), „ნინო ბურჯანაძე–ერთიანი ოპოზიციის“ 
(ერთხელ), „მწვანეთა პარტიის“ (ერთხელ) და „საქართველოს ლეიბორისტული პარტიის“ 
(ერთხელ) წარმომადგენლებს შორის. გადაცემის წამყვანის განცხადებით „ქართული 
ოცნების“ და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წარმომადგენლებმა უარი განაცხადეს 
გადაცემაში მონაწილეობაზე. 

შპს ტელეკომპანია „თანამგზავრის“ ეთერში კვალიფიციურ საარჩევნო სუბიექტებს 
ძირითადად ეძლეოდათ ყოველდღიურ ახალ ამბებში კომენტარის გაკეთების საშუალებაც. 

 



შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისი“ 

2014 წლის 31 მაისიდან 07 ივნისამდე პერიოდში საინფორმაციო გამოშვებებში დრო 
პოლიტიკურ პარტიებს წინასაარჩევნო თემატიკის ფარგლებში არ დათმობია.  

მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაციის შესაბამისად, 2014 წლის 31 მაისიდან 07 
ივნისამდე პერიოდში შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ თვითრეგულირების 
მექანიზმში არცერთი საჩივარი კომპანიის მიერ მიუკერძოებლობის, სამართლიანობის 
პრინციპისა და ბალანსის დარღვევის შესახებ არ შესულა. 

შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ მიერ საჯაროდ გამოცხადებულია 
(www.tvegrisi.ucoz.com) და  კომისიაში წარმოდგენილია მაუწყებლის ყოველკვირეული 
ინფორმაცია. კერძოდ, შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისმა“ საჯაროდ გამოაცხადა 
და კომისიას მიაწოდა ინფორმაცია, თუ რომელი რიცხვიდან რომელ რიცხვამდე და რა 
პერიოდულობით არის გამოყოფილი საეთერო დრო უფასო და ფასიანი პოლიტიკური 
რეკლამისა და აგიტაციისათვის, ინფორმაცია 1 დღის განმავლობაში გამოყოფილი 
ხანგრძლივობის შესახებ და გრაფიკი საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული 
მომსახურების შესახებ. 

შპს დამოუკიდებელი ტელეკომპანია „ეგრისის“ სამაუწყებლო ბადეში განთავსებულია 
საზოგადოებრივ–პოლიტიკური პროგრამა „სტუდია რე“.  

 

შპს „ქართული ტვ“ 

საინფორმაციო გამოშვებებში დრო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ (70.9%) და 
„ქართულ ოცნებას“ (29.1%) დაეთმო. 

შპს „ქართული ტვ“–ს საჯაროდ გამოცხადებული და კომისიაში წარმოდგენილი არ 
აქვს მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია. 

შპს „ქართული ტვ“–ს სამაუწყებლო ბადეში საანგარიშო პერიოდში განთავსებული არ 
ყოფილა საზოგადოებრივ–პოლიტიკური თემატიკის პროგრამები. 

 


